پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

باشگاه های حاضر در سوپرکاپ چه مبلغی برای ورود به این رقابت دریافت خواهند کرد ؟

کد خبر : 110298  |  زمان ارسال : سه شنبه 31 فروردین 1400
تیم های موسس این رقابت مبلغ بسیار خوبی برای سوپر کاپ دریافت خواهند کرد.

اختصاصی بارسا نیوز - به گزارش موندو دیپورتیوو ، در بیانیه صادر شده توسط رئال مادرید درباره سوپرلیگ که باشگاه بارسلونا هم به عنوان یک باشگاه موسس در آن حضور دارد ، مشخص شده است که باشگاه های موسس مبلغ 350 میلیون یورو برای ورود به سوپرلیگ دریافت خواهند کرد.

 

اگرچه تاکنون 12 باشگاه حضورشان در این رقابت ها تایید شده است ، اما در نهایت تعداد باشگاه های حاضر به عدد 15 افزایش خواهد یافت. این مبلغ برای توسعه شرایط زیرساختی باشگاه ها و جبران خسارت های کرونا به آن ها اهدا می شود.

 

ابتدا به نظر می رسید که همه باشگاه ها 350 میلیون یورو دریافت خواهند کرد ، اما طبق توافقنامه توزیع عادلانه ای بین تیم ها صورت نخواهد گرقت و تیم ها در نهایت به 4 سطح تقسیم خواهند شد. این سطح بندی بر اساس عناوین باشگاه ها و سابقه آن ها خواهد بود.

 

به این ترتیب تیم های بارسلونا ، منچستر یونایتد و رئال مادرید در سطح اول قرار دارند و تا پایان فصل مبلغ 350 میلیون یورو دریافت خواهند کرد. سه سطح بعدی به ترتیب مبالغ 225 میلیون یورو ، 112.5 میلیون یورو . 100 میلیون یورو برای ورود به این رقابت ها دریافت خواهند کرد.

 

ارزش برند باشگاه ها در جهان نیز یکی از نکات مهم در سطح بندی باشگاه ها است ، جایی که باشگاه بارسلونا هفته گذشته در لیست فوربس بالاتر از منچستر یونایتد و رئال مادرید برای اولین بار ارزشمندترین باشگاه جهان شد.

 

هزینه های این مسابقات هم توسط بانک جی پی مورگان تهیه می شود که سرمایه گذاران چینی و آمریکایی آن را اداره می کنند. به این ترتیب حضور در سوپرلیگ اروپا می تواند برای بسیاری از باشگاه ها مفید باشد.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.