پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

شرایط پیچیده سوپرکاپ ؛ پروژه ای که نیامده از بین رفت !

کد خبر : 110332  |  زمان ارسال : چهارشنبه 1 اردیبهشت 1400
اوضاع سوپرلیگ فیفا بسیار آشفته است و اکنون این پروژه شکست خورده است.

اختصاصی بارسا نیوز - شب گذشته فوتبال اروپا بسیار آشفته و پر از جنجال بود و این جنجال ها و آشفتگی ها فقط یک دلیل به نام سوپرکاپ فیفا رقابت جدیدی بود که در آستانه متولد شدن بود.

 

شب گذشته ابتدا باشگاه چلسی انگلیس از این رقابت ها کناره گیری کرد و سپس سایر تیم های انگلیسی نظیر لیورپول ، تاتنهام ، منچستر سیتی ، منچستر یونایتد و تاتنهام هم به صورت رسمی از این رقابت ها جدا شدند.

 

چندی بعد نوبت به ایتالیا و اسپانیا رسید. خوان لاپورتا مدیر باشگاه بارسلونا پیوستن این باشگاه به سوپرلیگ فیفا را تکذیب کرد و پس از این اتفاق باشگاه آث میلان ایتالیا هم از این رقابت ها کناره رفت.

 

طوفان بعدی اما استعفا آندره آنیلی از مقام ریاست یوونتوس بود. آنیلی یکی از موسس های اصلی سوپرلیگ فیفا بوده است و به گفته بسیاری از منابع از مقام خود استعفا داد.

 

پس از این اتفاقات فلورنتینو پرز رئیس باشگاه رئال مادرید که قرار بود با کادنا سر درباره سوپرلیگ صحبت کند در برنامه زنده  حاضر نشد و دلیل این اتفاق جلسه او با سران سوپرلیگ اروپا مطرح شد.

 

به گزارش BBC باشگاه اینتر میلان ایتالیا با توجه به تحولات اخیر قرار است امروز از سوپرلیگ خارج شود. باشگاه اتلتیکو مادرید هم امروز تصمیم نهایی خود را در این باره اتخاذ خواهد کرد.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.