پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

رونالد کومان ، ترینکائو را فراموش کرده است !

کد خبر : 110360  |  زمان ارسال : پنجشنبه 2 اردیبهشت 1400
ترینکائو در سیستم 2-5-3 به کار گرفته نمی شود.

اختصاصی بارسا نیوز - به گزارش اسپورت ، اگر فرانسیسکو ترینکائو امشب در برابر تیم ختافه به میدان نرود ، او دهمین بازی متوالی را تجربه می کند که از ابتدا پا به میدان نگذاشته است.

 

آخرین بازی فیکس فرانسیسکو به 24 فوریه برابر الچه باز می گردد. از آن زمان به بعد او در 117 دقیقه از 810 دقیقه ممکن به میدان رفته است که حدود 13.1% دقایق را شامل می شود. او تا پیش از بازی الچه در 1093 دقیقه از 3420 دقیقه ممکن یعنی 32% دقایق به میدان رفته بود.

 

بازیکن پرتغالی فقط در 9 بازی از 46 بازی به صورت فیکس به میدان رفته بود و بهترین گل خود را در بنیتو ویامارین به ثمر رساند و پس از آن برابر آلاوس برای اولین بار از ابتدا برای بارسلونا به میدان رفت.

 

دو هفته پس از این اتفاق کومان سیستم 2-5-3 را به کار گرفت که در آن سرجینیو دست و جوردی آلبا در جناحین نقش آزادی داشتند و به همین علت حتی مارتین بریتویت از ترینکائو بیشتر به بازی گرفته شد.

 

از طرفی شرایط اقتصادی بارسلونا به گونه ای است که در تابستان مجبور به فروش چند بازیکن خود خواهد شد. بارسلونا می داند که ترینکائو به دلیل سن کم و امکان پیشرفت پروفایل خوبی در بازار دارد و در صورت رسیدن پیشنهاد خوب او یک گزینه واقعی برای فروش خواهد بود.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.