پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

آماری : ختافه یکی از تیم های مورد علاقه لیونل مسی !

کد خبر : 110363  |  زمان ارسال : پنجشنبه 2 اردیبهشت 1400
مسی در لالیگا از کل تیم ختافه بیشتر گلزنی کرده است.

اختصاصی بارسا نیوز - به گزارش موندو دیپورتیوو ، بارسلونا می داند که باید در بامداد جمعه با یک عملکرد بسیار خوب تیم ختافه را شکست دهد ، زیرا قهرمانی در لالیگا به پیروزی در این بازی و بازی های پیش رو وابسته است. برای این مهم بارسلونا باید روی لیونل مسی آقای گل فعلی لالیگا حساب باز کند.

 

فوق ستاره آرژانتینی بارسلونا با به ثمر رساندن 23 گل در این فصل لالیگا از کل تیم ختافه که در 31 بازی لالیگا 22 گل به ثمر رسانده اند ، بیشتر گلزنی کرده است ! علاوه بر این موضوع مسی در 23 رویارویی با ختافه موفق شده است 13 بار دروازه این تیم را باز کند.

 

از این گذشته در 11 بازی ای که مسی موفق شده است برابر ختافه گلزنی کند ، کاتالان ها مغلوب حریف خود نشده اند ( 10 پیروزی و 1 تساوی ) . لیونل مسی 6 گل از 13 گل برابر ختافه را در ورزشگاه نیوکمپ به ثمر رسانده است که از آخرین گل مسی به ختافه خیلی وقت است که می گذرد.

 

12 مارس 2016 آخرین باری بود که مسی موفق شد برابر ختافه گلزنی کند. بنایراین بازی امروز بهانه بسیار خوبی برای لیونل مسی است که به خشکسالی 5 ساله خود در نیوکمپ برابر ختافه پایان دهد و به کسب عنوان پیچیچی نزدیک شود.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.