پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

ادعای مضحک نیویورک تایمز : خوان لاپورتا خائن بزرگ سوپرلیگ اروپا !

کد خبر : 110379  |  زمان ارسال : پنجشنبه 2 اردیبهشت 1400
ادعای عجیب روزنامه آمریکایی

اختصاصی بارسا نیوز - سوپرلیگ منحل شد

 

طبق گزارش نیویورک تایمز سه روز قبل از اعلام رسمی شروع سوپرلیگ اروپا خوان لاپورتا برای خوردن یک شام از طرف رئیس لالیگا خاویر تباس دعوت شده بود , این مهمانی به مناسبت رئیس شدن وی در باشگاه بارسلونا و بردن انتخابات بود

 

در این جلسه خوان لاپورتا در خصوص تصمیم تیم ها برای ایجاد سوپرلیگ صحبت کرده و تباس هم تمام صحبت ها را به رئیس یوفا یعنی چفرین انتقال داده است.

 

این منبع نوشت که با مطلع شدن چفرین او سریعا از خانه اش به سوئیس رفت و با آنیلی رئیس باشگاه یووه تماس گرفت که او گوشی را برنداشته است , بعد از این کار رئیس یوفا با همسر آنیلی صحبت میکند و آن وقت است که او میفهمد که وضعیت جدی است.

 

بعد از مدتی او موفق میشود با رئیس یووه صحبت کند که وی به چفرین میگوید که " چیز مهمی نیست " بعد از این صحبت رئیس یوفا از وی میخواهد که بیانیه مشترکی به بیرون منتشر کنند و رئیس یووه از چفرین میخواهد به او کمی فرصت دهد و آن زمان است که رئیس یوفا ماجرا را میفهمد.

 

با باخبر شدن آن  از نیت تیم ها فیفا و یوفا در این سه روز فرصت کافی برای نحوه برخورد با این خیزش را داشته و در نهایت با استراتژی درست ایجاد این لیگ را مختل کردند

 

گفتنی است که این ادعا کاملا مضحک است چرا که امروز از بین تمام تیم های حاضر در این تورنمنت تنها بارسلونا و رئال مادرید اعلام کرده اند که در این پروژه باقی خواهند ماند .

 

از طرفی رویکرد یوفا در خصوص برگزاری سوپرلیگ از همان ابتدا کاملا مشخص بود و از قبل طرفین مطلع بودند که با واکنش سختی مواجه خواهند بود .

 

نکته سوم این است که فشار اصلی را وزیر خارجه انگلیس آورد و باعث شد هر 6 تیم انگلیسی حاضر در این لیگ هم زمان از ترس مجازات شدن انصراف دهند

 

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.