پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

آنتوان گریزمان همچنان در مسیر پیشرفت ؛ او زیر دریایی را غرق کرد !

کد خبر : 110475  |  زمان ارسال : دوشنبه 6 اردیبهشت 1400
گریزمان در یکی از حساس ترین مقاطع فصل بسیار خوب عمل کرد.

اختصاصی بارسا نیوز - به گزارش موندو دیپورتیوو ، آنتوان گریزمان در یکی از حساس ترین مقاطع فصل یک عملکرد بسیار خوب از خود بر جای گذاشت. او شب گذشته تمام ویژگی های یک شماره 9 را داشت. هم ظریف عمل کرد و هم به موقع درنده بود.

 

او پس از سال 2018 توانست در نیمه اول دبل کند. آخرین بار این اتفاق برای گریزمان برابر لگانس رخ داد. او در 8 دقیقه با دبل خود نسخه تیم ویارئال را در ورزشگاه خانگی این باشگاه پیچید و بزرگی خود را ثابت کرد.

 

گل اول گریزمان با پاس زیبای اسکار مینگوئزا به ثمر رسید. او با یک ضربه چیپ عالی به گوشه دروازه آسنخو باعث شد که دروازه بان ویارئال فقط تماشاگر باشد و مات و مبهوت ضربه آنتوان بماند. گل دوم او روی اشتباه بازیکن ویارئال به ثمر رسید ، جایی که گریزمان با یک ضربه دقیق و بدون درنگ کار را تمام کرد.

 

آنتوان گریزمان فرصت های دیگری برای گلزنی داشت مانند پاس پشت پای زیبای فرنمکی دی یونگ که در گل گردن آن ناموفق بود. عملکرد او در بخش دفاعی و توپگیری های او نیز بسیار خوب و قابل توجه بود.

 

آنتوان گریزمان زیر نظر ارنستو والورده و کیکه ستین در 48 بازی ، 15 گل و 5 پاس گل به ثبت رساند ، در حالیکه زیر نظر رونالد کومان در 45 بازی ، 18 گل و 11 پاس گل به ثمر رسانده است.

 

از طرفی گریزمان موفق شده است در 3 بازی گذشته بارسلونا در برابر ختافه ، ویارئال و اتلتیک بیلبائو گلزنی کند. در 7 مسابقه اخیر بارسلونا ، گریزمان در 5 بازی گلزنی کرده است که بسیار خوب است.

 

روز گذشته آنتوان گریزمان با 2 گلی که به ثمر رساند در کل دوران حرفه ای خود 250 گله شد. 32 گل برای بارسلونا ، 35 گل برای تیم ملی فرانسه ، 53 گل برای رئال سوسیداد و 130 گل برای اتلتیکو مادرید حاصل کار ستاره فرانسوی بوده است.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.