پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

نیمار هنوز هم آرزوی پوشیدن پیراهن بارسلونا را دارد !

کد خبر : 110525  |  زمان ارسال : چهارشنبه 8 اردیبهشت 1400
نیمار اذعان دارد که در پاریس خوشحال است ، اما او عجله ای برای تمدید قرارداد ندارد.

اختصاصی بارسا نیوز - به گزارش موندو دیپورتیوو ، نیمار جونیور در مصاحبه پیش از دیدار منچستر سیتی و پاری سن ژرمن در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا ، اذعان داشت که از حضور در PSG خوشحال است و تلاش برای تمدید قرارداد او تا سال 2026 در حال انجام است.

 

جدای از این اتفاق اما نیمار در همین مصاحبه تاکید کرد که برای تمدید قرارداد عجله ای دارد و در نهایت بهترین اتفاق برای طرفین رخ خواهد داد. واقعیت این است که نیمار هنوز برای پیشنهاد بارسلونا صبر کرده است. او بازی با لیونل مسی را می خواهد و از شرایط فوق ستاره آرژانتینی آگاه است.

 

نیمار سال 2022 بازیکن آزاد خواهد بود و فکر می کند قدرت در دست او است ، زیرا اگر تمدید نکند باشگاه مجبور به فروش او و مذاکره خواهد شد تا فوق ستاره برزیلی در تابستان 2022 به صورت رایگان از پارک دو پرنس خارج نشود.

 

نیمار هنوز در پشت صحنه گزینه بازگشت به بارسلونا را حفظ می کند و ناصر الخلیفی به این دلیل به او مشکوک است. ستاره برزیلی اما در ملاعام از حس خوب خود در پاریس و شرایط بسیار خوب خود صحبت می کند.

 

در باشگاه پاریسی سوظن به رفتار ستاره برزیلی وجود دارد. آن ها می دانند تا زمانی که تمدید قرارداد قطعی نشود ، گزینه هایی برای نیمار وجود دارد. مادر نیمار و پسر او در بارسلونا اقامت گزیدند ، اما او از سمت دیگر گزینه پاریس را هم حفظ می کند.

 

از طرفی پاری سن ژرمن حاضر است به خاطر حفظ نیمار که آرزوی هم تیمی شدن با لیونل مسی را دارد ، لیونل مسی را به پاریس منتقل کند . به همین دلیل پیشنهاد 3 ساله پاریسی ها به مسی جای تعجب ندارد.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.