پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

آینده نیمار در گرو صعود PSG به فینال لیگ قهرمانان اروپا است !

کد خبر : 110686  |  زمان ارسال : سه شنبه 14 اردیبهشت 1400
امشب صعود کنندگان به فینال لیگ قهرمانان اروپا مشخص می شود و PSG می تواند یکی از گزینه ها باشد.

اختصاصی بارسا نیوز - به گزارش اسپورت ، درصد بسیار بالایی از آینده نیمار جونیور به بازی هیجان انگیز امشب دو تیم منچستر سیتی و پاری سن ژرمن در ورزشگاه اتحاد بستگی دارد. پاریسی ها بازی رفت را 2-1 واگذار کردند و با یک کامبک می توانند برای دومین سال متوالی به فینال لیگ قهرمانان اروپا صعود کنند.

 

این بازی از جهاتی برای بارسلونا بسیار مهم است. از طرفی پپ گواردیولا سرمربی افسانه ای بارسلونا سرمربی سیتی است و از سمت دیگر نیمار جونیور در زمین قرار دارد که خوان لاپورتا خواهان هر دو طرف است.

 

در واقع امشب شب مهمی برای پاریسی ها است ، زیرا قرارداد دو فوق ستاره این تیم یعنی نیمار و امباپه در تابستان 2022 به پایان می رسد و این تابستان فرصت آخر PSG برای تمدید با 2 فوق ستاره می باشد.

 

پدر نیمار جونیو از طرفی وظیفه خود را انجام داده است و قرارداد تمدید نیمار تا سال 2026 را از پاریسی ها دریافت کرده است که از نظر مالی پیشنهاد خوبی محسوب می شود و شخص پدر نیمار با آن موافق است. نیمار اما فعلا عملیات را متوقف کرده است و منتظر است پیشنهاد ساختاری بلوگرانا را بشنود.

 

خرید نیمار توسط بارسلونا به عوامل زیادی بستگی دارد. از سمتی بارسلونا هنوز توان مالی ندارد و باید بازیکنانی را به فروش برساند و از سمت دیگر مذاکرات با PSG بسیار دشوار است. باید دید سرانجام نیمار زیر فشارهای بارسلونا تسلیم خواهد شد و برای بازی در کنار مسی راهی نیوکمپ خواهد شد یا خیر.

 

با این حال خوان لاپورتا برای کیفیت فنی نیمار و حفظ لیونل مسی حاضر است همه تلاش خود را برای بازگرداندن ستاره برزیلی انجام دهد. بارسلونا پیشنهاد اول خود را به پاریس ارسال کرده است ، اما پاریسی ها آن را رد کردند.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.