پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

ویژه: بارسلونا مذاکرات برای تمدید کردن قرارداد مسی را آغاز کرده؛ نتایج اولیه مثبت بوده است !

کد خبر : 110883  |  زمان ارسال : سه شنبه 21 اردیبهشت 1400
خبر خوب !

اختصاصی بارسانیوز- بارسلونا و مسی درحال مذاکره برای تمدید کردن قرارداد اعجوبه آرژانتینی هستند.

 

به گزارش منابع متعدد از جمله موندو و اسپورت، بارسلونا و لیونل مسی مذاکرات برای تمدید قرارداد آرژانتینی را آغاز کرده اند. لاپورتا و پدر مسی در روزهای اخیر بارها دراین مورد با یکدیگر صحبت هایی داشته اند.

 

لاپورتا در صحبت های اخیر با آنها جزئیات قرارداد را برای وی بازگو کرده که این پیشنهاد مورد توجه و استقبال مسی و پدرش قرار گرفت اگرچه هنوز جزئیات دیگری باید به طور کامل بازگو شوند. لاپورتا حتی میخواهد مسی پس از بازنشستگی نیز در باشگاه حضور داشته باشد.

 

یکی از بزرگترین نگرانی های مسی پروژه ورزشی فصل آینده بارسلونا است. مسی همواره عنوان کرده که یک پروژه برنده بالاتر از مسائل اقتصادی برای وی اهمیت دارد که این اتفاق در سال های اخیر رخ نداده است.

 

راه طولانی برای توافق با مسی وجود دارد ولی اولین قدم ها برداشته شده که نتیجه آن هم مثبت بوده است. به نظر میرسد مسی با بارسلونا به توافق خواهد رسید اگرچه توافق نهایی تا هفته های آتی صورت خواهد گرفت و باید دید آیا به حقیقت خواهد پیوست یا خیر.

 

دراین بین پاریسن ژرمن و منچسترسیتی به دقت شرایط مسی را زیرنظر دارند و به دنبال انتقال رایگان مسی به تیم های خود هستند. مسی قول داده که اول به پیشنهادات بارسلونا گوش کند و بعد درباره آینده خود تصمیم گیری کند.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.