پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

الکس کویادو : هدف من موفقیت در بارسلونا است ؛ مصدومیت در فوتبال بدترین چیز است !

کد خبر : 110972  |  زمان ارسال : شنبه 25 اردیبهشت 1400
کاپیتان تیم بارسلونا بی درباره شرایط تیم صحبت کرد.

اختصاصی بارسا نیوز - به تازگی تیم بارسلونا بی راهی پلی آف برای صعود به SEGUNDA DIVISION A شده است و به همین دلیل کاپیتان تیم بارسلونا بی یعنی الکس کویادو با بارسا تی وی مصاحبه کرده است.

 

پلی آف و صعود به دسته بالاتر

من می خواهم به تیم خودم کمک کنم تا به SEGUNDA A صعود کنیم.

 

مصدومیت فصل گذشته تو

مصدومیت فصل گذشته پیش از پلی آف برای من ضربه سختی بود. مصدومیت در فوتبال بدترین چیز است و اتفاقی است که هیچ بازیکنی آن را نمی خواهد ، به ویژه زمانی که صحبت از بازی های تعیین کننده و لحظات زیبا می شود. اکنون من روی اتفاقات دو بازی آینده تمرکز کرده ام و بسیار خوشحال هستم.

 

کاپیتانی در بارسلونا بی

وقتی کاپیتان هستید ، مسئولیت های زیادی دارید. من ترجیح می دهم درون زمین صحبت کنم تا بیرون از آن. در زمین سعی می کنم به هم تیمی هایم کمک کنم و رهبر تیم باشم.من به دلیل نتایجی که تیم تاکنون به دست آورده است بسیار خوشحال و راحت هستم.

 

شرایط تیم بارسلونا بی

ما یک قدم دیگر به صعود به SEGUNDA A به عنوان هدفمان نزدیک تر شدیم. من برای نحوه تمرین کردن تیم در این هفته افتخار میکنم که همین موضوع بسیار مهم است. کل تیم متحد و آماده رقابت هستند. هدف ما این است که پیشرفت کنیم و برای جهش به تیم اصلی آماده باشیم.

 

جاه طلبی و هدف شما

من می خواهم در بارسلونا موفق شوم. من همیشه دوست دارم اینجا باشم و از اعتماد باشگاه به خودم احساس غرور می کنم و سپاسگزار هستم. من 11 سال هست که در بارسلونا هستم و مرحله به مرحله پیش می روم. چگونگی تمرین و رشد من نشان دهنده کاری است که می خواهم انجام دهم و آن هم ادامه پیشرفت در اینجا و مدت طولانی ماندن در بارسلونا است.

 

در این لحظه فیلمی از گارسیا پمینتا برای کویادو پخش می شود که در این فیلم سرمربی تیم بارسلونا بی به تمجید از کاپیتان خود پرداخت.

 

کویادو درباره فیلم گفت :

بسیار عالی است که همچین کلماتی را از سرمربی بشنوم.

 

الکس کویادو در پایان گفت :

در هر کدام از تیم های پایه که حضور داشتم از اینکه بتوانم روزی به نیوکمپ بروم هیجان زده می شوم. اکنون چالش من تمرکز من بر روی بارسلونا بی و صعود به دسته بالاتر است.

 

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.