پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

کنفرانس آگوئرو : به ایجنتم گفتم فقط با بارسلونا مذاکره کند . میخواهم به بارسلونا برای کسب جام کمک کنم . آینده مسی ؟

کد خبر : 111429  |  زمان ارسال : دوشنبه 10 خرداد 1400
کنفرانس خبری به پایان رسید . از اینکه همراه ما بودید سپاسگزاریم

اختصاصی بارسا نیوز - مراسم معارفه آگوئرو در جریان است . این ستاره آرژانتینی پس از حضور در بارسلونا و انجام تست های پزشکی اقدام به امضای قرارداد خود کرد . او سپس پیراهن بارسلونا را پوشید و تا دقایقی دیگر در کنفرانس خبری شرکت میکند .

 

خوان لاپورتا پس از استقبال از آگوئرو گفت :

حضور شما در بارسلونا باعث افتخار است . شما همیشه بازیکن مورد نظر بارسلونا به دلیل کیفیت و نوع بازی خود بودید . سبک شما مناسبت تیم ماست .

 

لاپورتا افزود :

شما چیزهای زیادی به ما میدهید زیرا میدانیم که گل های زیادی در بارسلونا خواهید زد . رقص شما بسیار هیجان انگیز است .

 

شما اولین کسی هستید که آمدید ( اشاره به اولین خرید فصل ) , و اکنون راهی برای بازگشت شادی است . من قدردانی میکنم زیرا یک بازیکن باکیفیت با آن عملکرد بسیار مورد نظر ماست و میخواست به بارسلونا بیاید . بازیکنی که تلاش زیادی برای حضور در بارسلونا کرد .

 

آگوئرو :

سعی میکنم بهترین چیزها را به باشگاه بدهم و به تیم برای کسب عناوین مهم کمک کنم . این لذت بخش خواهد بود . از کودکی همیشه بارسلونا ( را تحسین میکنم ) و به خصوص که لئو هم اینجاست ,در بهترین تیم جهان .

 

لاپورتا :

میخواهم از متیو آلمانی و هرنان و تمام کسانی که کار کردند تشکر کنم زیرا قرارداد خوبی با جنبه های خوب حاصل شده است .

 

آگوئرو :

قبلا به لاپورتا به عنوان یک پسر گفتم که روزی آنها متوجه من خواهند شد و امروز من اینجا هستم . تصورش را نمیکردم اما همه دوست دارند تا با بارسلونا قرارداد امضا کنند .

 

بازی در کنار مسی ؟

البته که امیدوارم با هم بازی کنیم . اما مذاکرات ما مدت ها در جریان بوده و این تصمیمی است که لئو درباره باشگاه خواهد گرفت . باعث خوشحالی و افتخار من است که در کنار او بازی کنم . من او را خوب میشناسم و اگر اینجا به کارش ادامه دهد که فکر میکنم چنین میشود , ما این باشگاه را بهتر خواهیم کرد .

 

فصل عجیب

به جز فصل قبل , من 9 سال خوب در سیتی داشتم . امسال به دلیل مشکلات زانو نتوانستم چندماه بازی کنم . اکنون بهبود یافتم , البته به کرونا هم مبتلا شده بودم .. در چهار ماه گذشته احساس خوبی داشتم و اکنون زانوی من عالی است .

 

مربی ؟

کار من نیست . باشگاه بهترین تصمیم را میگیرد و من حق ندارم اظهار نظر کنم.

 

با کومان حرف زدید ؟

نه هنوز با او صحبت نکرده ام

 

گواردیولا ؟

به من گفت که به بهترین تیم جهان میروم . آخرین کلماتی که به من گفت .

 

لاپورتا درباره مسی :

آگوئرو یک بازیکن خارق العاده است . خرید کان آگوئرو به خاطر کان آگوئرو است ( نه برای متقاعد کردن مسی به ماندن ) . ما میخواهیم لئو بماند و قبلا این را به او گفته ایم . با کومان حرف زدیم و گفتیم که میخواهیم آگوئرو را به خدمت بگیریم , او آرزوی هر مربی در جهان است .

 

چگونگی انتقال

لاپورتا : مدیر ورزشی گفت که این هفته اخباری دارم . مدت ها پیش مذاکرات را شروع کرده بود .

 

متئو آلمانی : خیلی امیدوار نبودم . اما 1.5 ماه قبل ما با هرنان ( ایجنت آگوئرو ) به صورت محتاطانه تماس گرفتیم تا مشکلی با سیتی ایجاد نشود .

 

لاپورتا : هدف ما انجام اینکار قبل از کوپا آمریکا بود . او بازیکن بسیار ماهری است و نمیخواستم از دستش بدهیم .

 

رافا یوست : ما همیشه با مربی در ارتباط دائمی هستیم و رونالد بسیار خوشحال است .

 

آگوئرو گفت :

وقتی بارسلونا از من درخواست کرد , از هیچ چیزی دریغ نکردم . به نماینده ام گفتم که نمیخواهم با تیم دیگری حرف بزنم و فقط با بارسلونا مذاکره کند . وقتی با ایجنت من تماس گرفتم خیلی خوشحال شدم . از 14 سالگی به بارسلونا علاقه دارم .

 

هفته تعیین کننده برای گفتگو با کومان - لاپورتا گفت :

قبلا به شما گفتم که با کومان یک تعامل را شروع کردیم . طی یک هفته یا 10 روز آینده دوباره با هم ملاقات میکنیم اما تماس هم وجود دارد . گفتگوها بسیار خوب پیش میرود .

 

آگوئرو درباره پپ :

همه میدانیم که پپ به عنوان مربی برترین ( یا نوعی برند ) است . نه فقط از نظر من , از زمانی که او به سیتی رفته نوع فوتبال متفاوتی را اجرا میکند . این به من کمک زیادی کرد زیرا ایجاد موقعیت زیاد برای یک مهاجم مهم است و باعث پیشرفت من و کل تیم شد .

صحبت با مسی ؟

هر روز صحبت میکنم و در آخرین پیام او به من تبریک گفت . مدت زیادی یکدیگر را میشناسم و اکنون میتوانم هر روز با او بازی و تمرین کنم .

 

نقش من در تیم ؟

ابتدا برای من داشتن یک پیش فصل خوب مهم است و سپس مربی درباره بازی یا عدم آن تصمیم گیری میکند . من خودم را به هیچ وجه به عنوان عضو ثابت تیم در نظر نمیگیرم بلکه باید این را بدست آورد .

 

انگیزه از پیوستن به بارسلونا

بارسلونا خودش بهترین انگیزه است . آنها بهترین تیم جهان هستند و بهترین بازیکنان جهان در تیم حضور دارند .

 

بازگشت پپ به بارسلونا ؟

قبلا گفته ام که این تصمیماتی است که من حق ندارم درباره اش چیزی بگویم . باید همیشه به قراردادها احترام گذاشت و پپ 2 سال دیگر با سیتی قرارداد دارد .

 

پیام به هواداران

میدانیم که بارسلونا هرسال برای کسب جام رقابت میکند و من برای دستیابی به آن کمک میکنم . امیدوارم در پایان فصل بتوانیم لذت ببریم .

 

کوپا آمریکا ؟

خیلی زود متوجه شدم که کونمبول چنین تصمیمی گرفته و به این خاطر که آرژانتین روزهای خوبی را سپری نمیکند . فکر میکنم تصمیم خوبی بود . حالا باید ببینیم که کجا برگزار میشود .

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.