پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

گزارش : امروز ، روز رونالد کومان است

کد خبر : 111506  |  زمان ارسال : پنجشنبه 13 خرداد 1400
امروز ماندن رونالد کومان برای فصل بعد اعلام می شود.

اختصاصی بارسا نیوز - به گزارش موندو دیپورتیوو ، با گذر زمان شانس رونالد کومان برای باقی ماندن روی نیمکت بارسلونا بیشتر می شود و هیات مدیره بارسلونا قصد دارد این موضوع را ساعت 16:30 امروز اعلام کند.

 

پیش از این جلسه به نظر می رسد جلسه ای بین خوان لاپورتا ، متئو آلمانی و رونالد کومان برگزار می شود که طی آن لاپورتا از کومان می خواهد که فوتبال هجومی با سیستم 3-3-4 را در دستور کار خود قرار دهد.

 

در جلسه با رونالد کومان در مورد خرید ها و برنامه ریزی برای فصل 2021/2022 هم صحبت می شود. پیش از این رئیس لاپورتا در مورد رونالد کومان با خوش بینی کامل صحبت کرد و به نظر می رسد از او حمایت خواهد کرد.

 

احتمالا در جلسه امروز قرارداد جدیدی امضا خواهد شد که با توجه به آن رونالد کومان تا فصل 2022/2023 در بارسلونا خواهد ماند و با عملکرد خوب می تواند گزینه تمدید بیشتر هم در آن باشد. از طرفی حقوق کومان کاهش پیدا خواهد کرد.

 

البته طرفین سه شنبه پیش با هم جلسه داشتند که پس از این جلسه احساسات موجود در جلسه بسیار خوب و مثبت بیان شد ، اما چند روز پس از آن شرایط خوب پیش نرفت و جنجال هایی به وجود آمد.

 

رسانه کوپه هم در تازه تزین گزارش خود مدعی شده است که امروز ، روز کومان است و هیات مدیره پس از جلسه ساعت 16:30 امروز اعلام خواهند کرد که رونالد کومان سرمربی فصل آینده بارسلونا خواهد بود.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.