پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

مارک کورکوریا ؛ دفاع چپی که قربانی انتخاب اشتباه والورده شد

کد خبر : 111541  |  زمان ارسال : جمعه 14 خرداد 1400
کورکوریا با ثبات ترین بازیکن ختافه است.

اختصاصی بارسا نیوز - به گزارش موندو دیپورتیوو ، ارنستو والورده در تابستان دوم خود به عنوان سرمربی بارسلونا و پس از فروش لوکاس دینیه به باشگاه اورتون باید از بین مارک کورکوریا و خوان میراندا بازیکنی را برای جانشینی جوردی آلبا انتخاب می کرد.

 

ارنستو والورده بین دو بازیکن لاماسیا خوان میراندا را انتخاب کرد. او به میراندا هم آن طور که باید و شاید فرصت نداد و کورکوریا به صورت قرضی باشگاه را ترک کرد. اکنون 3 سال از آن زمان گذشته است و این دو بازیکن از بارسلونا خارج شده اند.

 

رئال بتیس خواهان جذب خوان میراندا بود و از بازی او بسیار راضی بود. از طرفی مارک کورکوریا با ثبات ترین بازیکن تیم ختافه است. او بیشترین دقایق بازی در خارج از خانه را در بین همه بازیکنان لالیگا داشته است.

 

فقط سه دورازه بان لالیگا با نام های یان اوبلاک ، رمیرو و کورتوا از او بیشتر بازی کرده اند. او 37 بازی از 38 بازی لالیگا را برای تیم ختافه بازی کرده است و جالب است که در تمام این بازی ها بازیکن فیکس بوده است. غیبت او هم به دلیل محرومیت بوده است.

 

کورکوریا روز گذشته به همراه اسکار مینگوئزا در ترکیب فیکس تیم ملی زیر 21 ساله های اسپانیا بود و نمایش خوبی داشت. اسپانیا بازی نیمه نهایی را یا نتیجه 1-0 واگذار کرد. او در کل فصل با وجود بازی های زیاد اصلا مصدوم نشده است.

 

اکنون اتلتیکو مادرید بازیکنی را که باشگاه بارسلونابا 10 میلیون یورو به ختافه فروخت را می خواهد. موضع ختافه کاملا روشن است. اتلتیکو مادرید یا باید 30 میلیون یورو بپردازد یا دیگو سیمئونه کورکوریا را فراموش کند.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.