پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

دلایل انتخاب پاریسن ژرمن توسط واینالدوم

کد خبر : 111651  |  زمان ارسال : سه شنبه 18 خرداد 1400
پاریسن ژرمن در حال قدرت گرفتن است

اختصاصی بارسا نیوز - اینجا همه چیز بررسی میشود.

 

طبق گزارش اسپورت ، بهترین قرارداد حرفه ای او ، واژه ای است که رسانه های هلندی در این مورد نشر میدهند. سلطه قدرت تیم ها در اروپا در حال تغییره ، پاریس در حال صعود و بارسلونا در حال سقوط است. اینها دلایلی هستند که در هلند آن ها را فاش میکنند.

 

کاپیتان هلند تا 2024 راهی پاریس میشود او بزودی بازیکن آزاد میشود. بارسلونا ابتدا برای جذبش پیشرفت کرد اما زمانی که پاریسن ژرمن با پیشنهاد بزرگش وارد میدان شد همه چیز را متوقف کرد. یکی از مهم ترین افراد در صحنه لئوناردو مدیر ورزشی پاریسی ها بود که به او پیشنهاد دستمزد بالایی داد تا فکر انتقال به بارسلونا را از ذهن بازیکن خارج کند.

 

شواهد نشان میدهد که پاریسن ژرمن به وی قول داده که سالیانه 10 میلیون یورو به او دستمزد بدهد ، مبلغی که بارسلونا هرگز حاضر نبود به واینالدوم پرداخت کند. رویای این باشگاه همچنان فتح لیگ قهرمانان بوده و در چهار سال گذشته 530 میلیون یورو هزینه شده است.

 

پول ، اما گاهی همه چیز پول نیست

 

جنبه اقتصادی مسئله مهمی است اما همه چیز نیست. در سال 2019 دی یونگ پیشنهاد بهتری از پاریس دریافت کرد اما روی بارسلونا شرطبندی کرد چرا که میخواست در بارسلونا باشد. هلندی ها همیشه پیوند خاصی با بارسلونا داشتند و عاشق شهر بارسلون هستند.

 

واینالدوم هرگز رویای بازی در نیوکمپ را نداشته و تنها برای رفاه زندگی فوتبال بازی میکند. واقعیت آن است که بارسلونا در دو فصل گذشته قهرمان لیگ نشده اما درخشش مسی ادامه دارد. در حال حاضر جوانان بیشتر عملکرد نیمار و امباپه را دنبال میکنند.

 

دو حالت

 

مطبوعات هلندی تایید میکنند که پاریس با همان سرعتی که بارسلونا در حال فرود است آن ها در حال قدرت گرفتن هستند. داستان واینالدوم نشان داد که بارسلونا ضعف های بزرگ اقتصادی دارد. در سال 2015 پاریس واینالدوم را میخواست اما او ترجیح داد تا به لیورپول برود.

 

واینالدوم 30 ساله حالا سال های آخر فوتبالش را در پاریس با پول بزرگ سپری میکند.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.