پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

اصرار کومان برای جذب یک هافبک مرکزی

کد خبر : 111820  |  زمان ارسال : دوشنبه 24 خرداد 1400
شکست در جذب واینالدوم کومان را نا امید کرد

اختصاصی بارسا نیوز - کومان نگران خط هافبک است.

 

طبق گزارش موندو ، تا به اینجا جذب اگوئرو ، گارسیا و امرسون به صورت رسمی انجام شده و بزودی هم کار انتقال دپای به پایان میرسد. با این وجود رونالد کومان سرمربی تیم در مورد وضعیت خط هافبک نگران است شکست در پروژه جذب واینالدوم نا امید کننده بوده و او یک هافبک میخواهد.

 

کومان با توجه به سبکی که دارد نیاز شدیدی به یک بازیکن با خصوصیات واینالدوم دارد. بوسکتس ، دی یونگ ، پدری ، ریکی و موریبا بازیکنان ثابت تیم در خط هافبک هستند و باشگاه به دنبال یک راه حل برای فروش پیانیچ ، فرناندز و کوتینیو است. بوسکتس دیگر نمیتواند همانند گذشته کار کند.

 

با تغییر سیستم بازی در فصلی که سپری شد بازی های خوبی از بوسکتس دیدیم او یک جانشین برای او وجود ندارد. پیانیچ مورد قبول کومان واقع نشده و در این فصل دقایق کمی به بازی گرفته شد. دی یونگ بازیکن ثابته و هیچکس در این مورد اختلاف نظری ندارد.

 

پدری هم در سمت چپ خط هافبک بازی های خوبی را نشان داد و ریکی پویچ نیز به اصرار مدیریت در باشگاه ادامه میدهد. یک سال هم از قرارداد موریبا باقی مانده و باشگاه به دنبال تمدید قرارداد است. کومان به وی اعتماد دارد و بزودی هم باید در مورد وضعیت کویادو تصمیم گیری کند.

 

مشخصات فیزیکی

 

کومان یک هافبک قدرتمند را درخواست کرده که تکنیک خوبی هم داشته باشد. او میخواهد با داشتن یک هافبک جنگنده در وسط زمین یک تعادل را ایجاد کرده تا نبرد ها پیروز باشد.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.