پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

اریک گارسیا : همه می دانیم بوسکتس چه قدر خوب است ؛ لوئیز انریکه به همه اعتماد به نفس می دهد !

کد خبر : 112108  |  زمان ارسال : شنبه 5 تیر 1400
اریک گارسیا در اردوی تیم ملی اسپانیا با نشریه موندو دیپورتیوو مصاحبه کرد.

اختصاصی بارسا نیوز - اریک گارسیا مدافع تیم بارسلونا که تابستان 2021 به باشگاه سابق خود بازگشت در اردوی تیم ملی اسپانیا می باشد و درباره مسائل مختلف از جمله بارسلونا و رقابت های یورو صحبت کرد.

 

بازی با اسلواکی

خیلی خوشحال هستم. در پایان همانطور که همیشه گفته ام ، آرزو داشتم با تیم ملی اسپانیا در رقابت های یورو بازی کنم و دیگر هیچ چیزی نمانده است. از این بابت بسیار خوشحال هستم.

 

سرخیو بوسکتس

در رختکن او فرد بسیار مهمی است. در پایان او کاپیتان است ، او بازیکنی با تجربه زیاد است و فکر کنم نیازی نیست که بگویم او چه قدر بازیکن خوبی است.

 

کیفیت تیم ملی اسپانیا

اگر تیم ملی در چیزی کیفیت داشته باشد ، عمق تیم و کیفیت همه بازیکنان است. سرمربی تقریبا به همه بازیکنان اعتماد به نفس داده است و این موضوع مهمی است.

 

پنالتی های از دست رفته تیم ملی

خب من نمی دانم. شاید بعضی اوقات نیاز است که در فوتبال خوش شانس باشید. اگر ما پنالتی هایی را در طول زمان از دست دادیم ، سرانجام آن ها را گل خواهیم کرد. فکر نمی کنم پس از آن کسی به خاطر بیاورد که چه اتفاقی افتاده است.

 

لوئیز انریکه

من از او به دلیل اعتماد به نفسی که در اردوهای قبلی تیم ملی و خصوصا این اردو به من داده است ، سپاسگزارم. اگر فکر می کند که نیاز است من بازی کنم ، سعی می کنم پاسخ اعتماد او را بدهم.

 

نقاط ضعف و نقاط قوت تو

من یک مدافع میانی هستم که دوست دارم با توپ کار کنم. در دفاع همیشه سعی دارم به همه موقعیت ها توجه کنم. سعی می کنم سناریو را قبل از وقوع پیش بینی کنم و از خطا جلوگیری کنم. من موقعیتی که در آن بازی می کنم را می شناسم. میدانم روزی اشتباهاتی رخ خواهد داد و به همین دلیل سعی می کنم اشتباهاتم را به حداقل برسانم.

 

رابطه تو با آنسو فاتی

از سال اول ورود او به آلوین ( یکی از تیم های پایه ) ما رابطه خوبی برقرار کردیم و من اکنون مشتاق بازی با او هستم.

 

بازگشت به بارسلونا

در پایان چیزی که من و باشگاه می خواستیم حاصل شده است. خوشحالم از تجربه بازگشت به جایی که آن جا را خانه می دانم لذت می برم.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.