پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

اسپورت : لنگلت یک فصل را فراموش میکند

کد خبر : 112208  |  زمان ارسال : سه شنبه 8 تیر 1400
لنگلت نیاز به بازیابی خود دارد

اختصاصی بارسا نیوز - تعطیلات برای بازیکن شروع میشود.

 

طبق گزارش اسپورت ، شروع تعطیلات برای لنگلت بسیار ضروری است و این سه شنه این موضوع برای وی شروع میشود. مدافع میانی بارسلونا و تیم ملی فرانسه بدترین فصل ورزشی خود را سپری کرد ، او در مقابل سوئیس بار دیگر اشتباه فردی انجام داد و تعویض شد.

 

اولین حضور این بازیکن در یورو تنها 45 دقیقه طول کشید و در هنگام گل اول که تیمش دریافت کرد به نوعی انگار دفاع کردن را فراموش کرده بود. این تصویر نگرش لنگلت را نشان میدهد او فاقد پر خاشگری در مسابقات بزرگ است و دشان مجبور شد او را تعویض کند.

 

پایان خطا ها

 

در فصلی که سپری شد لنگلت اشتباه های مرگ بار زیادی در بارسلونا انجام داد همانند دیدار مقابل کادیز که به نوعی شانس قهرمانی را از تیم گرفت و زدن گل به خودی همه باعث شدند که فصل برای او وحشتناک جلو برود.

 

در ویگو او در همان ابتدا اخراج شد تا کار برای تیم سخت شود ، در الکلاسیکو به رئال مادرید پنالتی داد دقیقا همان اتفاق در مقابل پاریسن ژرمن هم رخ داد. قطعا لنگلت در سطح اصلی خود نبوده و در صورت ماندن باید عملکرد ذهنی و جسمی خودش را بازیابی کند. ورود اریک گارسیا به خط دفاعی باعث بالا رفتن رقابت برای فیکس شدن میشود که شاید به رشد بازیکنان دیگر هم کمک کند.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.