پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

بررسی یک ادعا : اسپانیای انریکه بدون مادریدی ها . درست یا غلط ؟

کد خبر : 112423  |  زمان ارسال : پنجشنبه 17 تیر 1400
7 بازیکن از مادرید در مقابل 6 بازیکن کاتالان !

اختصاصی بارسا نیوز - گزارشی از موندو دپورتیوو : پرونده یورو 2020 برای اسپانیا با اعلام لیست لوئیس انریکه باز شد و عدم حضور هیچ بازیکنی از رئال مادرید باعث بحث های زیادی گردید .

 

با این حال همانطور که فلورنتینو پرز رئیس رئال مادرید به درستی گفت , دعوت از راموس و کارواخال با توجه به مصدومیت طولانی مدت کار سختی بود .

 

اما حالا که تورنمنت برای اسپانیا به پایان رسیده با نگاهی به 24 بازیکن دعوتی انریکه مشخص میشود که بیشترین سهم لیست را بازیکنانی از منطقه مادرید به خود اختصاص داده اند .

 

حداقل 7 بازیکن مادریدی در لیست انریکه حضور داشتند که این در مقابل 6 بازیکن کاتالان است ( اریک گارسیا , جوردی آلبا , بوسکتس , آداما ترائورهه , دنی اولمو , جرارد ) .

 

سهم منطقه باسک هم 3 بازیکن بود ( لاپورته , اونای و اویارزابال ) . همچنین 3 بازیکن نیز از والنسیا بودند ( پائو تورس , گایا و فران ) .

 

چیزی که اتفاق افتاده است عدم حفظ استعدادهای مادریدی در تیم های اصلی پایتخت است . به طور مثال کوکه و مارکوس یورنته هنوز در پایتخت هستند و از بازیکنان مهم اتلتیکو در قهرمانی این تیم در لیگ 2020/21 بودند اما دخیا , رودری و دیگو یورنته در لیگ برتر بازی میکنند .

 

از 24 بازیکن لیست انریکه , 4 بازیکن بدون هیچ دقایق بازی به خانه بازگشتند .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.