سال نو مبارک. همراه شما هستیم!
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

گزارش درباره تمدید قرارداد جدید لیونل مسی ؛ تمدید این هفته اعلام می شود !

کد خبر : 112603  |  زمان ارسال : چهارشنبه 23 تیر 1400
قرارداد جدید لیونل مسی و بارسلونا 5 ساله خواهد بود.

اختصاصی بارسا نیوز - به گزارش فابریتزیو رومانو ، قرارداد لیونل مسی 5 ساله خواهد بود و تا ژوئن 2026 اعتبار دارد. بند آزادسازی لیونل مسی 600 میلیون یورو است و تمدید رسمی او فقط مسئله زمان است.

 

رومانو اذعان دارد در ماندن مسی در بارسلونا هیچ شک و تردیدی وجود ندارد. نشریه اسپورت هم گزارش داده است که توافق اصولی بین بارسلونا و لیونل مسی انجام شده است و اعلامیه رسمی پایان این هفته فرا می رسد.

 

لیونل مسی فوق ستاره و اسطوره بارسلونا موافقت کرده است که با توجه به شرایط مالی بارسلونا ، حقوق خود را حداقل 50% کاهش دهد. اسپورت مدعی شده است که تمدید مسی این هفته اعلام می شود ، اما به دلیل حضور در تعطیلات او قراردادش را پایان ماه امضا خواهد کرد.

 

خبرنگار راک 1 هم در گزارش خود مدعی شده است که در صورت رخ ندادن اتفاق لحظه آخری قرارداد مسی این هفته تمدید می شود. او کاهش حقوق قابل توجه خود را قبول کرده است و فقط حدود 20 میلیون یورو حقوق به اضافه پاداش دریافت می کند.

 

در واقع کار مسی با توجه به قوانین فیرپلی لالیگا بسیار مفید است. از طرفی حقوق لیونل مسی در فصل 2022/2023 افزایش پیدا می کند . اگر تصمیم گرفت فصل بعد هم بماند حقوق او مجددا کاهش پیدا خواهد کرد.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.