سال نو مبارک. همراه شما هستیم!
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

گزارش : ویترین بارسلونا پر است ، اما مشتریان فقط نگاه می کنند !

کد خبر : 112890  |  زمان ارسال : شنبه 2 مرداد 1400
وضعیت بازیکنان فروشی بارسلونا را بررسی می کنیم.

اختصاصی بارسا نیوز - به گزارش موندو دیپورتیوو ، این تابستان یکی از دشوارترین تابستان ها در نتیجه ساز و کار مالی باشگاه بارسلونا است. بارسلونا تماس ها و جلسات زیادی با نماینده بازیکنان داشته است.

 

آخرین جلسه با ژرژ مندس بود بر سر تمدید آلخاندرو بالده بود که موفقیت آمیز بود. بارسلونا چندین پرونده برای فروش بازیکنان و آزادسازی حقوق بازیکنان داشته است.

 

نتو مورارا


 

ایده اولیه این بود که نتو از بارسلونا خارج شود و ایگزین او اینیاکی پنیا شود ، اما رونالد کومان با وجود مصدومیت تراشتگن حضور یک دروازه بان باتجربه را ضروری می داند. به همین دلیل نتو 3 ساله فعلا در بارسلونا است.

 

جوردی ماسیپ ، جیانلوئیجی دوناروما و آیتور فرناندز گزینه های بارسلونا بودند. نتو تا سال 2023 با بارسلونا قرارداد دارد. بارسلونا روی او 13 میلیون یورو قیمت گذاشته است و هیچ باشگاهی حاضر به پرداخت آن نیست. آرسنال و تاتنهام به او علاقه مند هستند.

 

ساموئل اومتیتی


 

بارسلونا در حال تلاش برای کاهش حقوق است. او به دلیل مصدومیت و عدم اعتماد سرمربیان نتوانسته است سطح پیش از جام جهانی روسیه را پیدا کند. او از نظر فیزیکی شرایط مطلوبی ندارد.

 

رونالد کومان هم به اومتیتی اعتقاد ندارد. بارسلونا به دنبال فروش او به صورت قرضی یا دائمی است. قرارداد اومتیتی با بارسلونا تا سال 2023 اعتبار دارد.

 

کلمنت لنگلت


 

لنلگلت فصل گذشته قابل اعتماد نبود و عملکرد خوبی از خود نشان نداد. قرارداد او تا سال 2026 با بارسلونا اعتبار دارد ، اما ورود اریک گارسیا و همچنین ظهور رونالد آرائوخو و اسکار مینگوئزا می تواند درهای خروج را برای او باز کند.

 

لنگلت به دلیل سن کمی که دارد در بازار گزینه خوبی است ، خصوصا برای باشگاه لیگ برتر. تاتنهام ، آرسنال ، اورتون و وستهام به او علاقه مند هستند ، اما لنگلت قصد ترک بارسلونا را ندارد. رم هم به لنگلت پیشنهاد داده است که پیشنهاد توسط بازیکن رد شد.

 

موسی واگوئه


 

موسی واگوئه مصدومیت طولانی مدت داشته است. به همین دلیل تیم یونانی او را در اختیار خود گذاشته است تا به درمان در سنگال ادامه دهد. با وجود امرسون و دست بعید است که او به بارسلونا برگردد.

 

میرالم پیانیچ


 

کومان به او اعتقاد ندارد ، اما پیانیچ همچنان می خواهد قهرمان داستان باشد. هافبک بوسنیایی تصور می کند قادر به اجرای سناریو موفقیت در بارسلونا نیست. گزینه یوونتوس هنوز روی میز است. او مشتریان دیگری هم در ایتالیا دارد.

 

فیلیپ کوتینیو


 

واضح است که بارسلونا می داند اگر کوتینیو بازی نکند ، مشتری برای خرید او وجود ندارد. بارسلونا می خواهد هر طور که شده در این تابستان به کوتینیو بازی بدهد تا بتواند مشتری موردنظر برای او را بیابد.

 

گزینه مارسی برای خرید کوتینیو عملا منتفی است. او بازار خوبی در لیگ برتر انگلیس دارد. در خارج از انگلیس باشگاه میلان به خرید کوتینیو علاقه مند است.

 

مارتین بریتویت


 

عملکرد بسیار خوب او در جام ملت های اروپا باعث افزایش مشتری و قیمت او شده است. قرارداد او تا سال 2024 اعتبار دارد ، اما با ورود سرخیو آگوئرو و ممفیس دپای او عملا شانسی برای ادامه دادن با بارسلونا ندارد.

 

ری ماناج


 

او در لیست فروش بارسلونا است. ری ماناج با هتریک برابر تیم ناستیک ارزش خود را بالا برد. اگر بارسلونا هنوز تصمیم به فروش او داشته باشد ، کادیز در اسپانیا ، فلامیکائو در پرتغال و ساسولو در ایتالیا به او علاقه مند هستند.

 

الکس کویادو


 

الکس کویادو یا در تیم اصلی می ماند یا بارسلونا را ترک خواهد کرد. کویادو علاقه زیادی به بازی کردن در هلند یا بلژیک دارد ، اما اولویت ستاره جوان بارسلونا قانع کردن رونالد کومان است.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.