پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

گزارش آماری : مسی پادشاه دبل در گل و پاس گل ( لیست )

کد خبر : 112962  |  زمان ارسال : سه شنبه 5 مرداد 1400
با توجه به فاصله ای که مسی ایجاد کرده بعید است در سال های آینده بازیکنی در این آمار به او برسد

اختصاصی بارسا نیوز - ثبت دو رقمی گل و پاس گل در یک فصل به هیچ وجه کار ساده ای نیست اما در لیگ های بزرگ هستند بازیکنانی که در اینکار متخصص شده اند و بیش از همه نام آنها دیده میشود : لیونل مسی .

 

لیونل مسی به عنوان یک فوتبالیست جادویی که در زمین همه کاری انجام میدهد در تاریخ فوتبال جاودانه شده است و یکی از کلیدهای آن نه تنها گلزنی بلکه هدایت , ایجاد و کمک در ثبت گل است . به عنوان مثال مسی پادشاه دبل دبل است .

 

دبل دبل یک اصطلاح به معنای ثبت دو رقمی گل و پاس گل در طول یک فصل است .

 

BeSoccer Pro لیستی از بازیکنان را منتشر کرده که بیشترین تعداد فصل را با ثبت آمار گل و پاس گل دو رقمی سپری کرده اند و این آمار به طور خاص از فصل 2009/10 که اطلاعات آماری دقیق تری در دسترس است تنظیم شده است . در هر صورت لیونل مسی همانطور که انتظار میرفت اول است .

 

 

 مسی 


لیونل مسی در کل طی 12 فصل موفق به ثبت 10 گل یا بیشتر و 10 پاس گل یا بیشتر شده است . هیچکس چنین آماری نداشته است .

 

میانگین گل مسی طی این مدت 48.5 و پاس گل او 20.6 بوده که برای 12 فصل متوالی ادامه یافته است . لئو در فصل 2011/12 نیز در تمام رقابت ها 70 گل زد و در سال میلادی 2012 نیز موفق به زدن 91 گل شد .

 

 توماس مولر 


بعد از مسی شاید عجیب باشد یا شاید هم نه , توماس مولر قرار دارد . این بازیکن آلمانی در 12 فصل مورد بررسی 10 بار موفق به ثبت چنین آماری شده است . مولر طی این مدت به طور متوسط 17.8 گل و 15.3 پاس گل داده است .

 

 لوئیس سوارز 


نفر سوم لیست یکی از بزرگترین شرکای مسی در زمین فوتبال یعنی لوئیس سوارز است . او اگرچه اکنون در اتلتیکو مادرید است و دیگر هم تیمی لئو نیست اما در مجموع 9 بار موفق به ثبت چنین آماری شده است . لوئیس فقط طی 3 فصل موفق به دو رقمی کردن گل و پاس گل های خود نشد : فصل 2020/21 , 2011/12 و 2012/13 در لیورپول .

 

لوئیس در فصل 2015/16 59 گل و 24 پاس گل ثبت کرد . میانگین او 30.1 و 13.1 پاس گل در هر فصل است .

 

 رونالدو 


کریستیانو رونالدو نیز در زمره کاملترین بازیکنان قرار گرفته است . او 8 فصل از 12 فصل مورد بررسی را با ثبت چنین آماری به پایان رسانده است . او یک گلزن باورنکردنی است و طی این مدت به طور میانگین در هر فصل 45.9 گل و 11.6 پاس گل داشته است . بهترین امار او 61 گل و 22 پاس گل در فصل 2014/15 است .

 

 3 بازیکن مشترکا در رده پنجم 


دی ماریا , نیمار و کریم بنزما نیز هرکدام 7 بار طی 12 فصل موفق به دبل دبل شده اند .

 

کریم بنزما طی این مدت میانگین 23.2 گل و 10.2 پاس گل را ثبت کرده است . از نظر آماری فصل 2016/17 و 2017/18 برای او در مقایسه با سایر دوران حضورش در رئال فاجعه بار بوده و اگرچه در دومی به سختی به دو رقمی رسید .

 

آنخل دیماریا نیز ار ارزش زیادی برخوردار است . شاید او دیگر فوتبالیستی که در کانون توجهات باشد , نیست و از زمان حضورش در منچستر این اتفاق رخ داد . با این حال او در رئال و پاری سن ژرمن آمار خوبی ثبت کرده است . میانگین او 11.4 گل و ثبت 15.6 پاس گل طی این 12 سال است .

 

در نهایت به نیمار میرسیم . او از تمام بازیکنان لیست جوان تر است اما بخشی از آمار او مربوط به حضورش در سانتوس میشود .به طور کلی او 26.1 گل و 10.3 پاس گل طی این مدت ثبت کرده است . مصدومیت های متوالی و طولانی مدت یکی از دلایل کم بودن آمار او است .

 

 ارتباط جالب در لیست 


البته یک ارتباط جالب در این جدول وجود دارد . مثلث مسی , سوارز و نیمار که با اسم ام اس ان شناخته شده است و مثلث کریستیانو , بنزما و گرت بیل که با اسم بی بی سی معروف بود در شکل گیری این جدول نقش مهمی ایفا کرده است .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.