پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

رونالد کومان برای ادامه کار کوتینیو و گریزمان موافقت کرده است

کد خبر : 113084  |  زمان ارسال : شنبه 9 مرداد 1400
فقط یک پیشنهاد بزرگ می تواند باعث خروج دو ستاره بارسلونا شود.

اختصاصی بارسا نیوز - طبق گزارش نشریه آ اس ، رونالد کومان با ادامه کار فیلیپ کوتینیو و آنتوان گریزمان موافقت کرده است و تنها یک پیشنهاد بزرگ می تواند باعث شود این دو بازیکن بارسلونا را ترک کنند.

 

رونالد کومان از کوتینیو حمایت می کند و او را از هر نظر یک بازیکن سودآور می داند. در واقع بارسلونا نیاز دارد که به دلیل تمدید مسی و مشکلات مالی ، کاهش دستمزدها را در دستور کار خود قرار دهد.

 

موندو دیپورتیوو هم در گزارش خود مدعی شده است که بارسلونا قصد مذاکره برای فروش دو تن از گرانترین بازیکنان خود فیلیپ کوتینیو و آنتوان گریزمان ندارد ، مگر اینکه پیشنهاد بزرگی نظر کاتالان ها را تغییر دهد.

 

رونالد کومان هر دو بازیکن را برای فصل آینده مفید می داند و می خواهد تیم با تمام قوا جهش داشته باشد. از طرفی کومان از نگرش گریزمان خصوصا در تمرینات و بازی های پایان فصل راضی است. گریزمان رابطه خوبی با سایر بازیکنان دارد و در رختکن فرد مهمی محسوب می شود.

 

فیلیپ کوتینیو پس از عمل جراحی روی مینیسک زانوی خود توانست تمرینات خود را با قدرت شروع کند. کومان متقاعد شده است که ستاره برزیلی می تواند به سطحی که در لیورپول داشته است ، برسد.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.