پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

بارسلونا نگران علاقه چلسی به موریبا است

کد خبر : 113160  |  زمان ارسال : دوشنبه 11 مرداد 1400
به نظر میرسد که موریبا با پیشنهادی بزرگ وسوسه شده است

اختصاصی بارسا نیوز - احتمال خروج موریبا بالا است.

 

طبق گزارش اسپورت ، با وجود اینکه مذاکرات در مسیر درستی قرار ندارد اما باشگاه از تمدید قرارداد موریبا چشم پوشی نمیکند اما هنوز تفاوت های اقتصادی زیادی وجود دارد. بزرگترین مشکل فعلی برای انجام تمدید مسائل اقتصادی است که شاید در نهایت باعث خروج بازیکن شود.

 

چلسی باشگاهی است که باشگاه نگران علاقه آن ها نسبت به جذب موریبا است. این باشگاه در سال های گذشته برای جذب موریبا تلاش کرده بود و حالا با پول های بزرگش میتواند او را وسوسه کند. موریبا و اطرافیانش آخرین پیشنهاد بارسلونا را به علت مسائل مالی رد کردند و به نظر میرسد که حداقل برای یک سال سه میلیون خالص میخواهند و باشگاه همه چیز را به عملکرد بازیکن مرتبط میکند.

 

بارسلونا در فصل گذشته فرصت های بزرگی به موریبا برای حضور در تیم اول داد و از شرایط ورزشی بازیکن به خوبی دفاع میکند ، بعد از تمدید او خیلی زود به تیم اصلی منتقل مییشود. دو طرف توافق کردند که دوباره مذاکره کنند اما در باشگاه خوشبینی خاصی وجود ندارد.

 

عوامل بازیکن پروسه تمدید را با تاخیر مواجه میکنند تا در ماه آگوست همه چیز به سر حد تنش برسد. اگر تمدید صورت نگیرد باشگاه باید در مورد بازیکن تصمیم مهمی بگیرد که یا وی را در تابستان به فروش برساند یا صبر کند که تا ژوئن به یک بازیکن آزاد تبدیل شود.

 

در صورت عدم تمدید دیگر موریا برای تیم اول بازی نمیکند. در باشگاه باور دارند که موریبا پیشنهاد مالی بزرگی دریافت کرده و همین باعث شده او تمایلی به تمدید نداشته باشد. باشگاه تلاشش را میکند چرا که برخی هم میگویند خواسته بازیکن ادامه دادن در نیوکمپ است.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.