پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

خوان لاپورتا می خواهد تمدید با مسی فردا نهایی شود

کد خبر : 113208  |  زمان ارسال : چهارشنبه 13 مرداد 1400
هنوز جزئیات دقیقی از توافق در دست نیست.

اختصاصی بارسا نیوز - به گزارش موندو دیپورتیوو ، همانطور که پیش تر گفته شد بارسلونا می خواهد تا پیش از روز یکشنبه و دیدار با یوونتوس در جام خوان گمپر ، تمدید قرارداد لیونل مسی را نهایی کند.

 

لاپورتا در معارفه امرسون رویال هم اذعان داشت که تمدید مسی در مسیر درستی قرار دارد ، اما جزئیات زیادی از آن نگفت. لاپورتا تمام تلاش خود را می کند تا مسی در چارچوب امکانات باشگاه ، قراردادش را تمدید کند.

 

قصد خوان لاپورتا این است که تمدید مسی تا پیش از بازی یکشنبه انجام شود ، زیرا او می خواهد کاپیتان مسی پیش از شروع بازی پیام انگیزشی و حمایتی خود را برای بازیکنان بارسا ارسال کند. در واقع حضور مسی در ورزشگاه یوهان کرایوف و سخنرانی هدف لاپورتا است.

 

رافا یوسته و مدیریت ورزشی بارسلونا با پدر لیونل مسی دائما در تماس هستند و شرایط را جویا می شوند. لاپورتا امیدوار است امروز جزئیات نهایی را کامل کند و تمدید لیونل مسی را فردا به صورت رسمی اعلام کند و پس از آن جشن بزرگی بگیرد.

 

در همین حال لیونل مسی پس از کسب کوپا آمریکا در تعطیلات به همراه خانواده اش به سر می برد. مسی تا قراردادش را تمدید نکند ، نمی تواند در تمرینات بارسلونا حضور داشته باشد.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.