پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

خبر عجیب روز : رئال مادرید شرایط خروج از لالیگا را بررسی می کند !

کد خبر : 113606  |  زمان ارسال : شنبه 23 مرداد 1400
این خبر می تواند دنیای فوتبال را تکان دهد.

اختصاصی بارسا نیوز - طبق گزارش موندو دیپورتیوو ، رئال مادرید مدت ها است که در حال بررسی احتمال خروج از لالیگا است. این یک بمب در ابعاد جدید است که باید شرایط مختلف آن بررسی شود.

 

قصد رئال مادرید این است که از لالیگای اسپانیا کنار برود و در یک لیگ قدرتمند تر به کارش ادامه دهد. آن ها از مشکلات و موانعی که خاویر تباس برای آن ها ایجاد کرده است خسته شده اند و قصد مادریدی ها برای خروج از لالیگا کاملا جدی است !

 

لیگ مورد علاقه پرز و سایر مدیران رئال مادرید لیگ برتر انگلیس است ، اگرچه آن ها اطلاعاتی درباره سری آ ایتالیا و بوندس لیگای آلمان هم گردآوری کرده اند. مخالفت اخیر تباس برای پروژه سوپرلیگ که پرز اصلی ترین موسس آن بود تیر خلاص بر صبر رئیس رئال مادرید بوده است.

 

تباس و پرز سابقه درگیری های زیادی با هم دارند و پروژه سوپر لیگ و قرارداد CVC شرایط را سخت تر هم کرده است. رئال مادرید معتقد است با توجه به سود لیگ برتر انگلیس ، قدرت باشگاه های آن ها و حق پخش تلویزیونی ، لیگ برتر بهترین مکان است.

 

احتمال خروج رئال مادرید برای فصول آینده وجود دارد و رد نمی شود. باید دید آیا خروج رئال مادرید باعث پایان یافتن لالیگا خواهد شد یا خیر.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.