پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

دستمال لیونل مسی به حراج گذاشته شد !

کد خبر : 113878  |  زمان ارسال : دوشنبه 1 شهریور 1400

تا به حال شاهد حراج های عجیب زیادی بوده ایم؛ اما به جرئت می توانیم مقام اول این حراج ها را به دستمال لیونل مسی بدهیم. دستمالی که این ستاره فوتبال در زمان خروج از بارسلونا از آن استفاده کرد و حالا یک میلیون دلار ارزش دارد! چه کسی این دستمال را در لحظه آخر خریداری کرد؟ ماجرای دستمال لیونل مسی که به حراج گذاشته شد، چیست؟ قیمت تمام شده دستمال چقدر است؟ در ادامه به برسی این ماجرا می پردازیم.

 

قیمت دستمال لیونل مسی

در هفته گذشته خبر رفتن لیونل مسی از بارسلونا، تیتر اول تمام سایت های ورزشی بود. ابتدا این خبر را در باشگاه بارسلونا شنیدیم و بعد از آن توسط مسی نیز تایید شد. این ستاره فوتبال به مدت دو دهه در تیم بارسلونا حضور داشت و با بازی کم نظیر خود طرفداران بسیاری پیدا کرد. خبر رفتن لیونل مسی از بارسلونا برای هوادارانش خبر تلخی بود.

 

در هشتم آگوست کنفرانس مطبوعاتی در این راستا برگذار شد، این ستاره فوتبال اشک هایش را با دستمالی که همسرش به او داده بود، پاک کرد و به سوالات گزارشگران پاسخ داد. این دستمال معروف پس از کنفرانس خبری با قیمت یک میلیون دلار به حراج گذاشته شد.

 

چه کسی دستمال لیونل مسی را خرید؟

هر چند که در سال های اخیر شاهد این بوده ایم که برخی هواداران ثروتمند حاضرند برای چنین اقلامی پول های سنگینی پرداخت کنند و به طور مثال آخرین آدامسی که سر الکس فرگوسن در آخرین دیدارش جویده شده بود در یک محفظه قرار گرفته شد و همچنان از آن نگه داری می شود اما باید منتظر ماند و دید آیا واقعا خریداری برای این دستمال پیدا می شود یا نه؟!

 

هیچ چیزی از طرفداران ثروتمند سلبریتی ها بعید نیست. در سال های اخیر شاهد پرداخت های سنگینی که برای یادگاری های شخصیت مورد علاقه خود می کنند، بوده ایم. همانند آخرین آدامسی که سر الکس فرگوسن در آخرین دیدارش جویده است، در یک محفظه محافظتی قرار گرفته و از آن نگه داری می شود. باید منتظر ماند و دید که آیا این دستمال به فروش خواهد رفت یا نه؟

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.