پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

زوج آرائوخو و لنگلت زوج اجباری رونالد کومان برابر ختافه !

کد خبر : 113942  |  زمان ارسال : چهارشنبه 3 شهریور 1400
مصدومیت پیکه و محرومیت اریک گارسیا باعث تغییر شرایط شده است.

اختصاصی بارسا نیوز - به گزارش موندو دیپورتیوو ، با توجه به مصدومیت جرارد پیکه و محرومیت اریک گارسیا زوج جدید بارسلونا شامل رونالد آرائوخو و کلمنت لنگلت در سومین بازی لالیگا برابر ختافه ظاهر خواهد شد.

 

این دو مدافع فصل پیش در 12 بازی با نتایج مختلف کنار هم بازی کردند. با وجود مصدومیت کف پای چپ پیکه و کارت قرمز گارسیا و استفاده از سیستم 3-3-4 ، زوج خط دفاعی بارسلونا تا حد زیادی مشحص است.

 

کومان صراحتا اعلام کرده بود که اومتیتی در تیم جایی ندارد و تنها مدافع چپ پای تیم لنگلت است. عملکرد آرائوخو برابر اتلتیک بیلبائو بسیار خوب بود. اسکار مینگوئزا هم مصدوم است و رسیدن او به بازی ختافه بعید به نظر می رسد ، اما غیزممکن نیست.

 

لنگلت در این فصل برعکس فصل گذشته یک بازیکن تعویضی شده است. او در دو بازی اول لیگ تنها چند دقیقه برابر رئال سوسیداد بازی کرد که سیستم بارسلونا به سیستم 3 دفاعه تغییر کرد.

 

زوج آرائوخو و لنگلت در بازی هایی مانند شکست برابر یوونتوس و رئال مادرید و همچنین فینال سوپرجام برابر اتلتیک بیلبائو عملکرد ضعیفی داشتند. البته که آن ها در پیروزی های لالیگا مقابل رئال وایادولید ، رئال بتیس ، هوئسکا ، کوردوبا و رایووایکانو ( کوپا دل ری ) با هم در زمین بودند.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.