پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

موریبا : چند ماه گذشته خیلی سخت بود / به خاطر بارسلونا سکوت کردم

کد خبر : 114188  |  زمان ارسال : چهارشنبه 10 شهریور 1400
برای فاتی بهترین ها را آرزو میکنم

اختصاصی بارسا نیوز - موریبا در مورد اتفاق های اخیر صحبت کرد.

 

موریبا که قطعا یکی از بهترین استعداد های لاماسیا است با 16 میلیون یورو به لایپزیک منتقل شد. این بازیکن حاضر نشد تمدید کند و حالا در مورد حواشی گذشته توضیح داد.

 

به عنوان یک باشگاه بارسلونا همیشه در قلب من جا دارد و من برای تمام چیز هایی که در آنجا یاد گرفتم و تجربه کردم سپاس گذار هستم. چند ماه گذشته خیلی سخت بود اما دیگر تمام شده است. من فقط برای بارسلونا و هوادارانش بهترین ها را آرزو میکنم ، باید از باشگاه تشکر کنم ترک بارسلونا بسیار سخت بود من خانواده ام را در آنجا دارم اما انتقال به آلمان برای من بهترین تصمیم بود.

 

بازیکن جدید لایپزیک تایید کرد :

خیلی چیز ها گفته شد اما به دور از حقیقت بود و ما برای احترامی که برای بارسلونا قائل بودیم سکوت کردیم ، چیز هایی که در رسانه ها منتشر شد عادلانه نبود و دروغ های زیادی در این مورد گفته شد.

 

مهم ترین چیز این است که ما اینجا هستیم و من از تمام چیز هایی که در بارسلونا یاد گرفتم خوشحال هستم ، از حمایت هواداران نیز تشکر میکنم هر چند که در ماه های اخیر توهین های زیادی به من کردند. من قصد ندارم هواداران را با این اشخاص قضاوت کنم چرا که ماه های اخیر بسیار سخت و پیچیده بود.

 

فاتی و شماره 10 :

برای تمام جوانان آرزوی موفقیت دارم به ویژه آنسو ! برایش بهترین ها را میخواهم. من دیدم که آن ها شماره 10 را به او دادند و به نظرم او لایق این شماره بود.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.