پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

ویژه بارسلونا می خواهد با سه استعداد جوان خود تمدید کند

کد خبر : 114256  |  زمان ارسال : شنبه 13 شهریور 1400
پس از پایان نقل و انتقالات تمرکز روی بازیکنان جوان بارسلونا است.

اختصاصی بارسا نیوز - به گزارش موندو دیپورتیوو ، پس از پایان نقل و انتقالات و روز پایانی که بسیار دشوار بود و با چند انتقال همراه بود و حتی انتقال پیانیچ که دو روز پس از آن اتفاق افتاد ، مدیریت ورزشی بارسلونا چند روز استراحت می کنند.

 

متئو آلمانی و رامون پلانس پس از استراحت روی سه پروژه تمدید باشگاه کار خواهند کرد. بارسلونا در عرض دو تابستان بازیکنان مهم خود مانند لیونل مسی ، لوئیس سوارز و آنتوان گریزمان را از دست داد و اکنون باید به جوانان تکیه کند.

 

آنسو فاتی ، عثمان دمبله و پدری گونزالس سه بازیکنی هستند که بارسلونا می خواهد با هدف ورزشی و استراتژیک قرارداد آن ها را تمدید کند. این سه فوتبالیست برای بارسلونا و کومان خصا هستند و باشگاه برای تمدید آن ها تلاش می کند.

 

عثمان دمبله ؛ اولین مورد تمدید ، بازیکن همیشه مصدوم !

 

فوری ترین مورد عثمان دمبله است. قرارداد در ژوئن 2022 به پایان می رسد و هیچ بند خودکاری در قرارداد او برای تمدید وجود ندارد. دمبله فعلا مصدوم است و ریکاوری خود را پشت سر می گذارد.

 

خوان لاپورتا به دمبله به عنوان یک بازیکن با ویژگی های منحصر به فرد علاقه مند است ، به همین دلیل دستور داده است که قرارداد او تمدید شود. بازیکن به تمدید تمایل دارد و با توجه به شرایط اقتصادی بارسلونا ، آن ها متغیرهای زیادی در قرارداد دمبله قرار می دهند.

 

پدری گونزالس ؛ وجود گزینه تمدید در قرارداد !

 

در مورد پدری گونزالس ، قرارداد او می تواند به صورت دو ساله و یک طرفه توسط باشگاه بارسلونا تمدید شود ، اما کاتالان ها می خواهند با ستاره پرفروغ خود یک قرارداد تمدید بلندمدت و 5 ساله امضا کنند.

 

در واقع بلوگرانا می خواهد به پدری گونزالس اعتماد و اعتقاد باشگاه را نشان دهد و به او ثابت کند که می تواند حرفه ای طولانی در تیم اصلی بارسلونا داشته باشد.

 

آنسو فاتی ؛ قرارداد بلند مدت برای ستاره جوان !

 

در مورد آنسو فاتی باشگاه به او اطلاع داده است که می خواهد با او یک قرارداد بلندمدت امضا کند ، زیرا او یکی از استعدادهای مهم باشگاه تلقی می شود. او به تازگی شماره 10 بارسلونا را به تن کرد.

 

بارسلونا باید در مورد آنسو فاتی با ژرژ مندس مدیربرنامه های او مذاکره کند. با این وجود کاتالان ها می دانند که آنسو فاتی چه می خواهد و نسبت به تمدید قرارداد او با باشگاه خوش بین هستند.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.