پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

کومان: هیچ ترسی از آینده خودم ندارم؛ در ابتدای حضورم در بارسلونا شرایط را میدانستم اما باید واقع بین باشیم ، ریکی پویگ ؟

کد خبر : 114616  |  زمان ارسال : یکشنبه 28 شهریور 1400
بارسلونا فردا برابر گرانادا بازی خواهد کرد

اختصاصی بارسانیوز- رونالد کومان در کنفرانس خبری قبل از بازی مقابل گرانادا حاضر شد.

 

گرانادا؟

آنها تغییرات زیادی نکرده اند. هر سرمربی تفکرات خود را دارد اما آنها سیستم بازی مشخصی دارند که آن ۳-۳-۴ است. آنها بازیکنانی دارند که از بازی فصل قبل نوعی اعتماد به نفس برابر ما دارند. ما در خانه بازی میکنیم و در حضور عموم مردم و این بازی نمیتواند با بازی فصل قبل مقایسه شود !

 

نیاز به زمان برای پروژه ورزشی خود؟

مسائل زیادی وجود دارند. تغییراتی در تیم وجود داشته، مصدومیت ها و حضور بازیکنان جوان. مردمی که این را می بینند قطعا تغییرات را میفهمند اما چیزی که حساب میشود بازی هایی است که در آن پیروز میشوید. من قبل بازی برابر بایرن مونیخ باید پاسخ میدادم که قراردادم را برای یک سال دیکر تمدید خواهم کرد و حال سوال بعدی این خواهد بود آیا نگران آینده خودم هستم یا نه ! شما باید در بازی ها از خود انرژی بگذارید تا پیروز شوید.

 

بی اعتمادی سایرین نسبت به شما ؟

نیازی به تکرار آن ندارم. من بیشتر واقع بین هستم تا فرصت طلب ! یک سال قبل بارسلونا با نتیجه ۸-۲ برابر بایرن مونیخ شکست خورده بود و بازیکنانی نظیر گریزمان، مسی و سوارز در آن حضور داشتتد و در بازی اخیر هم ما از مینگوئزا، بالده، آرائوخو، پدری، گاوی و دمیر استفاده کردیم و منتظر بازگشت فاتی بودیم.

 

احساسات شما؟

ما نسبت به بازی های خود اعتماد به نفس داریم و راه طولانی وجود دارد. امیدوارم بازیکنانم برگردند تا بازیکنان بیشتری در اختیار داشته باشم. میدانم که نتایج کسب شده حساب خواهد شد. هیچ ترسی نسبت به آینده خودم ندارم. درنهایت باشگاه و رئیس تصمیم نهایی را اتخاذ خواهند کرد.

 

فاتی؟

علی رغم این که هنوز جوان است کیفیت بالایی به عنوان بازیکن از خود نشان داده  و تعدادی گل هم به ثمر رساتده است. ما تاریخ مشخصی برای بازگشت او تعیین نمیکنیم اما او با تیم کار میکند. بازگشت او میتواند در یک هفته یا ۱۰ روز آینده صورت بگیرد. میدانید که در خط حمله با کمبود بازیکن مواجه هستیم  و اگر آنسو بتواند بازی کند بسیار مهم خواهد بود. ما درباره یک بازیکن بزرگ صحبت میکنیم.

 

وجود  کمپین علیه شما؟

هرکس این حق را دارد که عقیده خودش را داشته باشد. قطعا کسانی هستند که علیه کومان یا حامی او خواهند بود. من صحبت نمیکنم. اشخاصی هستند که فکر میکنند من باید با بارسلونا ادامه بدهم و برخی هم فکر میکنند باشگاه باید دنبال اشخاص دیگری باشد. این موضوع هرگز نمیتواند تغییر کند !

 

کوتینیو و آگوئرو؟

آگوئرو در زمین روی فیزیک خود کار نیکند و هنوز هم مشکل دارد. کوتینیو به خوبی وارد لیست شد و تصمیم میگیریم که از ابتدا بازی کند یا خیر. او ۹۰ دقیقه بازی نخواهد کرد. ما به بهترین ها برای تیم و کوتینیو نگاه میکنیم.

 

پشیمانی از امضای قرارداد با بارسلونا؟

نه، همه ما بهترین ها را برای باشگاه میخواهیم.  من با دانستن تمامی موضوعات سرمربی بارسلونا شدم. این احساس را داشتم که شرایط سختی در اینجا حاکم است از نظر تیمی و اقتصادی ! من جنگیدم و میخواهم پیروز شوم، من این را میخواهم.

 

وضعیت تیم؟

بازیکنان هم واقع بین هستند مخصوصا بازیکنانی که سن بالاتری دارند و در گذشته موفق بوده اند. ما میخواهیم پیشرفت کنیم اما واقع بین هستیم و تغییرات نمیتواند در یک یا دو روز اتفاق بیفتد. آنها هم مثل من فکر میکنند.

 

حضور بازیکنان جوان؟

من ترسی ندارم تا بازیکن جوانی را از ابتدا در ترکیب تیم قرار بدهم اما قراردادن شش بازیکن هم خوب نیست ا'ر شرکت کنند و بازی خود را داشته باشند. سخت است که بدانیم آنها چه زمانی بیشتر بازی خواهند کرد. اگر بازیکنی مانند پدری باشد نمیتوان او را از ترکیب اصلی خارج کرد. به مسائل زیادی بستگی دارد.

 

بازی های فصل قبل برابر گرانادا و کادیز؟

بارسلونا به دنبال پیروزی در هر بازی است اما باید به خوبی دفاع کنید. باید یک بازی هجومی ارائه بدهید و خوب حرکت کنید و موثر باشید.  اگر به یاد داشته باشیم ما در خانه مقابل گرانادا و کادیز بسیار قوی بودیم اما برابر گرانادا به تساوی رسیدیم و برابر کادیز شکست خوردیم.

 

بازگشت به ۳-۳-۴:

سیستم های متفاوتی وجود دارند که میتوانند باعث شوند پیروزی کسب کنیم‌. سیستم پایه ما ۳-۳-۴ است اما اگر ۲ مهاجم و تعداد زیادی مدافع داشته باشید باید خود را منطبق کنید. اگر بسته بازی نمیکردیم ممکن بود شکست سنگین تری رقم بخورد.

 

حضور فیکس بالده؟
او وارد زمین شد و خوب بازی کرد با کیفیت و انرژی مناسب ! دست و مینگوئزا هم در سمت چپ بازی کرده اند اما من قطعا یک مدافع چپ تخصصی را ترجیح میدهم. شما باید بدانید که ما درباره یک بازیکن بسیار جوان صحبت میکنیم اما از این بالده را از ابتدا در ترکیب قرار بدهم ترسی ندارم.

 

ریکی پویگ؟

او باید جنبه های بسیار زیادی را در بازی خود تغییر دهد. در روز دیگر او گرم کرد و میتوانست وارد بازی شود اما باید به دلیل مصدومیت آلبا او را تعویض میکردم. او باید همانند یک مرد جوان کار کند.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.