پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

کنفرانس کومان : مقابل کادیز خوب بودیم اما شب ما نبود . در اسپانیا بی دلیل شما را اخراج میکنند . آینده ام در بارسلونا ؟

کد خبر : 114723  |  زمان ارسال : جمعه 2 مهر 1400

اختصاصی بارسا نیوز - رونالد کومان سرمربی هلندی بارسلونا پس از تساوی 0-0 مقابل کادیز در کنفرانس مطبوعاتی شرکت کرد .

 

بازی :

فکر میکنم به طور کلی خوب بودیم . مالکیت زیادی داشتیم اما ایجاد موقعیت های زیاد سخت بود . در نهایت نیز با 1 بازیکن کمتر ادامه دادیم و ممفیس نیز موقعیت های واضحی داشت . نمیتوانم از عملکرد بازیکنان شاکی باشم . مسابقه پیچیده ای بود . به طور کلی اگر اگر گل نزنید برنده نیستید .

 

حریف به خاطر دویدن زیاد برای بستن فضاها خسته شد . در این کشور ( اسپانیا ) آنها شما را بی دلیل ( از بازی ) اخراج میکنند . همه دیدند که توپ دوم در زمین است اما داور ندید ( اشاره به صحنه ای که در لحظات پایانی اتفاق افتاد و بوسکتس توپ دوم را به بیرون از زمین فرستاد اما داور به او کارت زرد داد و گویا کومان هم به دلیل اعتراض به کارت زرد بوسکتس اخراج شد ) .

 

کومان افزود :

ما باید برنده شویم و تیم در حال کار روی این موضوع است . امشب شب ما نبود . مقابل گرانادا هم همینطور . امیدواریم که شب بعدی باشد .

 

ما موقعیت هایی داشتیم اما از آنها استفاده نکردیم .

 

آینده

فکر میکنم وقتی تیم نتیجه نمیگیرد باید شما تجزیه و تحلیل کنید که تیم چه عملکردی داشت و نگرش تیم چطور بود . نمیتوانم از موضوعی شکایت کنم . ناراضی هستم زیرا ما چهار یا 5 موقعیت خوب داشتیم اما به گل نرسیدیم . در 25 دقیقه پایانی ما 1 یار کمتر داشتیم . اما نگرش ما تغییری نکرد . درباره وضعیت شخصی ( آینده خودم ) نمیدانم . به نگرش بیشتر از آینده ام اهمیت میدهم . به نظر میرسد اگر برنده شوم ادامه میدهم و اگر نه باید مربی دیگری پیدا کنند . این هم جواب برای شما

 

علت اخراج

به خاطر عصبانیت نبود . به خاطر این بود که به داور چهارم گفتم که توپ دیگری در زمین است و او را مجبور به توقف بازی کنم . در این کشور آنها بدون دلیل اخراج میکنند . بدون هیچ دلیلی

 

 لالیگا

باید همیشه برای پیروزی در هر بازی تلاش کنید . باید برای کسب قهرمانی تلاش کنید اما باید واقع بین باشید و تیمی که در اختیار داریم و رقیبان را ببینیم .

 

لاپورتا

رئیس در هتل بود و ما به هم سلام کردیم . اگر باشگاه بخواهد صحبت کند , روزهای زیادی برای صحبت کردن هست .

 

 

# توضیح تکمیلی : بخش قرمز رنگ از کنفرانس زنده ترجمه شده است و با متن منتشر شده توسط مارکا کمی متفاوت است . برای این کنفرانس از 2 منبع استفاده شده است .

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.