پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

ویژه : تصمیمات مهم رونالد کومان برای دیدار برابر بنفیکا

کد خبر : 114851  |  زمان ارسال : سه شنبه 6 مهر 1400
کومان ترکیب خود را برابر بنفیکا تغییر خواهد داد.

اختصاصی بارسا نیوز - به گزارش موندو دیپورتیوو ، پس از پیروزی 3-0 برابر لوانته رونالد کومان تیم خود را برای بازی با بنفیکا آماده خواهد کرد. او باید تصمیم بگیرد روی گاوی و نیکو شرط بندی کند یا روی تجربه روبرتو و دی یونگ.

 

مرد هلندی از تکامل جوردی آلبا و پدری آگاه است ، گرچه آن ها نمی توانند برابر بنفیکا بازی کنند یا کاملا آماده نخواهند بود. فرنکی دی یونگ پس از محرومیت در بازی برابر لوانته بازمیگردد که به ضرر نیکو گونزالس است.

 

سوال مهم این است که پس از رفع مشکل معده سرجی روبرتو ، رونالد کومان باز هم به گاوی به عنوان شروع کننده اعتماد می کند یا خیر. گاوی می تواند برای اولین بار به عنوان بازیکن فیکس در لیگ قهرمانان اروپا بازی کند.

 

از طرفی سوال مهم و بزرگ دیگر این است که کومان با سیستم 3-3-4 بازی می کند یا سیستم 1-3-2-4 . در واقع ممکن است کومان بخواهد از کوتینیو به عنوان بازیساز در کنار ممفیس و لوک استفاده کند.

 

فاتی ریکاوری کرده است ولی توان حضور در یک بازی کامل را ندارد. در دفاع نکته اصلی می تواند بازگشت آرائوخو به ترکیب اصلی به جای اریک گارسیا باشد. مینگوئزا در سمت راست و دست در سمت چپ بازی می کنند.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.