پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

کومان: از سوی بازیکنانم احساس حمایت میکنم؛ بارسلونا دیگر تیم سابق نیست !

کد خبر : 114912  |  زمان ارسال : پنجشنبه 8 مهر 1400
آینده من در دستان باشگاه است

اختصاصی بارسانیوز- پس از باخت سنگین امشب آینده کومان نامعلوم است.

 

کومان درباره بازی گفت:

قبول کردن نتیجه پایانی سخت است، این نتیجه ای نبود که ما در زمین مشاهده کردیم. علی رغم باخت فکر میکنم تیم تا نتیجه 2-0 خوب عمل کرد. ما شانس های واضحی برای گلزنی داشتیم ولی تفاوت ما با آنها این بود که آنها گلزنی کردند و ما ناموفق بودیم !

 

دفاع؟

آنها بسیار فیزیکی و سریع بودند، فکر میکنم در گل های اول و دوم باید دفاع بهتری انجام میدادیم. تیم های بسیاری هستند که از نظر فیزیکی نسبت به ما برتری دارند.

 

پیکه؟

ما خوش شانس بودیم که آنها کارت زرد دوم را به پیکه ندادند. در بازی پرفشار ما، داشتن چنین بازیکنانی ... از نظر کار با پا و توپ با فرانکی ما بازیکن بهتری داشتیم. اگر گل نزنید کار خود را به درستی انجام نداده اید؛ همین است !

 

سطح بارسلونا؟

نمیخواهم درباره سطح این تیم بحث بکنم. همه مشکلات بارسلونا را میدانند. نمیتوان درباره تیمی صحبت کرد که دیگر یکی از تیم های ( قدرتمند ) گذشته نیست. این برای من شفاف تر از آب است !

 

آینده؟

فقط میتوانم درباره کار خودم و تیم صحبت کنم. احساس میکنم از سوی بازیکنانم حمایت میشوم. از سوی باشگاه دراین مورد چیزی نمیدانم.

 

قراردادن دیانگ در خط دفاع؟

اول فکر میکنید که پیکه به دلیل دریافت کارت زرد اول باید تعویض شود و احتمال داشت که کارت زرد دوم را هم پیدا کند. این ریسکی است، آنها بازیکنان سریعی داشتند و باید تغییراتی صورت میگرفت و بعد باید فکر کنید که چه کسی را بین سه مدافع قرار دهید چون دارید شکست میخورید. بین دقایق 30- 60 تیمی را مشاهده کردیم که بازی را کنترل میکند. آنها شانس های خود را داشتند. این تغییر مهمی در پست های بازی بود. درنهایت اگر گل نمیزدیم میدانستم که حق با من نخواهد بود.

 

ادامه دادن در بارسلونا؟

نمیتوانم چیزی درباره آینده خودم بگویم چون نمیدانم که باشگاه به چه چیزی فکر میکند. نمیخواهم به این نوع سوالات پاسخی بدهم چون این مسائل در دستان من نیست. خواهیم دید ...

 

معجزات در لیگ قهرمانان؟

درمیان تمامی جملات ما بازی خوبی ارائه دادیم، از آنها برتر بودیم. از نتیجه 2-0 مشکلاتی داشتیم. شانس هایی داشتیم که میتوانستیم دو گل در بازی به ثمر برسانیم.

 

بدترین لحظه به عنوان سرمربی؟

برای هر سرمربی بودن در بارسلونا و عدم پیروزی در دو بازی لیگ قهرمانان اروپا همیشه پیچیده است. من این را به خوبی درک میکنم. همه چیز دارد تغییر میکند، به تیم زمان دهید. برخی مسائل در فوتبال وجود دارند مثل سرعت و فیزیک ... که دراین مسائل ما سطح و رتبه پایین تری داریم. باید با بازیکنان خودمان، سبک خودمان و فرصت های خودمان پیروز شویم میتوانستیم آن را انجام دهیم ولی وقتی گل نمیزنید گل دریافت میکنید. من میفهمم که آنها به نتیجه آخر توجه میکنند و آن را میپذیرم. اگر برنده شوید همه چیز آرام است و اگر ببازید آینده سرمربی ... این دنیایی است که در آن زندگی میکنیم، اگر آن را قبول نکنید بهتر است از آن خارج شوید.

 

بنفیکا؟

آنها تیمی قوی و باکیفیت هستند. انها به ما آسیب زدند و ما هم میتوانستیم این کار را با پاس بین خطوط انجام دهیم.  ما شانس هایی برای گلزنی خلق کردیم و درنهایت نتیجه چیزی نبود که در زمین مشاهده کردیم.

 

کومان ادامه داد:

ما برای انجام یک بازی متفاوت اقدام کردیم. اینجا شما باید بازی خوبی در خط حمله ارائه بدهید و درنهایت پیروز بشوید که این پیچیده ترین راه برای همه است. ما بازیکنانی را از دست دادیم که در خط حمله تقاوت هایی ایجاد میکردند.

 

مرحله گروهی؟

تیم را در مرحله بعد میبینم. اگر در دوبازی مقابل دیناموکیف پیروز شویم و بایرن هم مقابل بنفیکا موفق شود... و اگر هم ما مقابل بنفیکا در خانه موفق شویم... آن قدرها هم پیچیده نیست !

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.