پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

هم تیمی سابق کوتینیو توضیح داد : چرا کوتینیوی بارسلونا حتی سایه ای از کوتینیوی لیورپول نیست ؟

کد خبر : 114985  |  زمان ارسال : شنبه 10 مهر 1400

اختصاصی بارسا نیوز - گلن جانسون هم تیمی سابق کوتینیو در لیورپول معتقد است اگر کوتینیو در بارسلونا خوب نبوده به دلیل انتظارات زیادی است که از خودش داشت . او مویگد که در لیورپول روی کوتینیو فشاری نبود اما در بارسلونا برعکس است .

 

کوتینیو در فصل جدید تنها 187 دقیقه برای بارسلونا بازی کرده است و به طور کلی شرایط او با دوران حضورش در لیورپول خیلی فرق میکند .

 

گلن گفت :

گاهی اوقات فکر میکنم کوتینیو فاقد ایمان است ( نسبت به خودش اعتماد به نفس کافی نداره ) . اگر او در لیورپول اینقدر خوب بازی میکرد به این دلیل بود که او برندان راجرز را داشت که همیشه به او یادآوری کرد که چقدر ( فوتبالیست ) خوبی است ...

 

وقتی کوتینیو به بارسلونا رفت این تغییر کرد :

رفتن به آنجا ( بارسلونا ) آسان نیست . انتقال او هزینه زیادی برای باشگاه داشت و آنجا در تمام پست ها بازیکنان درجه یک حضور دارند . هرگز متوجه نخواهیم شد چرا کار نکرد ( انتقال او جواب نداد ) اما وقتی با چنین قیمت بالایی با این سطح بالا از انتظارات و بازیکنان دیگر تیم .. با تمام این شرایط شاید او فکر میکرد که باید تسلیم شود . در لیورپول او چنین فشاری را تجربه نمیکرد .

 

جو حاکم بر تیم لیورپول آرام تر بود و این به کوتینیو کمک میکرد :

ما احساسات خیلی خوبی داشتیم . مثلا " آرام باشید , بروید فوتبال بازی کنید و از آن لذت ببرید " . او به این صحبت ها نیاز دارد نه به فشاری که اکنون تحمل میکند . وقتی بدون زنجیر بازی میکرد تمام تلاش خود را به کار میگرفت و میتوانست خوش بگذراند .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.