پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

خاویر تباس : اگر بارسلونا با دپای و آگوئرو امضا نمی کرد ، مسی می ماند ؛ لاپورتا توافق با CVC را پذیرفته بود ، اما ...

کد خبر : 115053  |  زمان ارسال : سه شنبه 13 مهر 1400
رئیس لالیگا در مورد روسای دو باشگاه بارسلونا و رئال مادرید صحبت کرد.

اختصاصی بارسا نیوز - خاویر تباس رئیس لالیگا در مصاحبه با کوپه به روسای دو باشگاه رئال مادرید و بارسلونا و همینطور ماندن لیونل مسی در بارسلونا اشاره کرده است. او فلورنتینو پرز را عامل اصلی می داند

 

در واقع خاویر تباس حتی به این موضوع اشاره کرده است که رئیس بارسلونا قرارداد CVC را پذیرفته بود ، اما ناگهان نظر خود را تغییر داد و به همین دلیل لیونل مسی از بارسلونا جدا شد.

 

تباس در مورد جدایی مسی گفت :

من فکر می کنم بارسلونا می توانست مسی را حفظ کند ، اگر آن ها با ممفیس دپای و آگوئرو قرارداد امضا نمی کردند ! اگر سوال این است که آیا با وجود امضا با آن ها هم توانایی حفظ مسی را داشتند ، باید بگویم بله من اینطور فکر می کنم. آن ها می توانند 15% مبلغ را به بازیکنان اختصاص می دهد. 

 

تباس در ادامه مصاحبه خود اذعان داشت :

من در خانه لاپورتا شام خوردم و او قرارداد CVC را پذیرفت. من به او گفتم که فلورنتینو تلاش می کند نظرش را تغییر دهد ، اما لاپورتا گفت که او شخصیت دارد.

 

خاویر تباس در ادامه از رئیس رئال مادرید انتقاد کرد و گفت :

فلورنتینو نمی خواهد لالیگا رشد کند ، زیرا در اینصورت پروژه سوپرلیگ او شکست می خورد. من با لاپورتا درگیر نیستم ، زیرا او و بارسلونا انتقادی هستند ( فقط انتقاد می کنند ) ، اما مسئله فلورنتینو عمیق تر است ، زیرا او در مورد این که لالیگا چگونه باید باشد ، کاملا اشتباه می کند. او یک ایدئولوژی دارد که در مورد بارسلونا اینطور نیست.

 

تباس در مورد وضعیت بارسلونا در بازار زمستانی گفت :

طبق قانون بارسلونا می تواند در بازار زمستان قرارداد امضا کند. وضعیت اقتصادی آن ها پیچیده است ، آن ها از گردش مالی زیاد به یک بحران نهادی رسیده اند. 

 

آیا لاپورتا شما را ناامید کرد ؟

من وقت ندارم این موضوع را ارزیابی کنم. فوتبال از زمان رفتن او در سال 2010 بسیار متفاوت تر شده است. فوتبال نسبت به قدیم صنعتی تر شده است. او باید با قوانین و حسابرسی های دقیق سازگار شود.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.