پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

سایت آلا همراه دوست داشتنی دانش آموزان

کد خبر : 115346  |  زمان ارسال : یکشنبه 25 مهر 1400

سایت آلا همراه دوست داشتنی دانش آموزان

سایت آلا جامع ترین سایت آموزشی در ایران یکی از اصلی ترین حامیان و مجریان برقراری عدالت آموزشی در کشور است که الحق و الانصاف هم برای اجرای عدالت آموزشی در ایران از هر چه در توان دارد کم نمیگذارد و این روزها به همراه دوست داشتین دانش آموزان تبدیل شده است.

 

معرفی موسسه توسعه علمی آموزشی عدالت محور آلاء

در سال 1392 جمعی از دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف با همراهی چند تن از اساتید دانشگاه صنعتی شریف با هدف توسعه عدالت آموزشی در کشور شروع به فعالیت کردند و در حال حاضر جناب آقای شهراب ابوذرخانی فرد که خود یکی از دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف بوده و به عنوان مدیر عامل، زمامدار مجموعه آلا میباشد.

 

در سایت آلا چه میگذرد؟

در سایت آلا دانش آموزان میتوانند دروس خود را توسط دبیران باسابقه آموزش ببینند. سایت آلا در ابتدای فعالیت خود از تدریس دبیران برتر مدرسه صنعتی شریف در تهران فیلمبرداری میکرد و در اختیار کاربران قرار میداد؛ رفته رفته با استقبال بی نظیر دانش آموزان از سایت آلا و تمایل همکاری دبیران حرفه ای برای شرکت در طرح برقراری عدالت آموزشی در سراسر کشور آلا با تهیه استودیوهای مجهز به تخته هوشمند اقدام به تولید محتوای آموزشی بسیار با کیفیت کرد به طوری که در حال حاضر همانند یک مدرسه مجازی میتواند برای دانش آموزان باشد.

 

دانش آموزان میتوانند با مراجعه به سایت آلا به آدرس اینترنتی https://alaatv.com و یا با استفاده از اپلیکیشن آلا به محتواهای آموزشی این مجموعه دسترسی پیدا کنند. مجموعه آلا با همکاری جمعی از برترین دبیران کشور هر ساله به تولید رسانه های آموزشی مشغول است که در حال حاضر از پایه متوسطه اول تا متوسطه دوم و کنکور را تحت پوشش قرار داده. آلا تا کنون بیش از 7000 ساعت محتوای آموزشی تولید و منتشر کرده است.

 

سایت آلا چه خدمات آموزشی دیگری به دانش آموزان ارائه میدهد؟

مجموعه آلا همواره در حال توسعه خدمات آموزشی خود میباشد. اصلی ترین فعالیت سایت آلا آموزش رایگان دروس است و بیش از 90 درصد محتوای سایت آلا نیز شامل آموزش رایگان دروس متوسطه اول و دروس متوسطه دوم است. در سال 1399 از پلتفرم آزمون آنلاین آلا یا همان سه آ رونمایی کرد. خیلی پیش تر نیز شبکه اجتماعی سایت آلا که اکنون با نام آلاخونه شناخته میشود به عنوان محفلی گرم و دوستانه شاهد فعالیت های دانش آموزی در آن هستیم. همایش های کنکوری سایت آلا جز آموزش های فوق حرفه ای این مجموعه هستندو در نهایت کلاس کنکور آلا که از آن به عنوان شاهراهی برای موفقیت دانش آموزان و داوطلبان کنکور نام برده میشود.

سایت آلا همراه دوست داشتنی دانش آموزان

 

آزمون آنلاین آلا

سه آ یا همان آزمون آنلاین آلا بستری برای برگزاری آزمون های آزمایشی است و تا کنکون بیش از 4 مرحله کنکور ازمایشی برای دانش آموزان و داوطلبان کنکور در سه آ برگزار شده است. سطح سوالات سه آ مشابه کنکور در نظر گرفته شده و پس از پایان آزمون برای هر کاربر کارنامه ای اختصاصی تولید میشود که در آن تراز و رتبه در منطقه و کشور محاسبه شده است. ضمنا پس از برگزاری هر آزمون پاسخنامه ویدیویی در سایت آلا منتشر میشود که دبیران تست های مطرح شده در هر آزمون را برای دانش آموزان حل و تفسیر میکنند و تمام نکات کنکوری آن را نیز به داوطلبان گوشزد میکنند.

 

آلاخونه

آلاخونه در سایت آلا محفلی گرم و دوست داشتنی برای دانش آموزان است چرا که در آلاخونه میتوانند به راحتی با دوستان دانش آموز خود در سراسر کشور ارتباط برقرار کنند و در خصوص موضوعات درسی به بحت و تبادل نظر بپردازند و همچنین جزوات خود را به اشتراک با دیگر دوستانشان بگذارند و آلا را در راستای اجرای عدالت آموزشی یاری کنند البته در آلاخونه کاربران بسیار فعال هستند و علاوه بر موضوعات درسی در بحث های آزاد نیز با یکدیگر گفتگو و تبادل نظر دارند.

 

همایش های کنکوری سایت آلا

همایش گدار: جمع بندی نیم سال اول دوازدهم، زمانیکه درگیر تستی یا تشریحی خواندن هستیم به کمک شما خواهد آمد و هم موجب یه جمع بندی ایده آل از مباحث استراتژیک نیم سال اول دوازدهم خواهد شد و هم امتحانات تشریحی رو با نمره 20 پاس میکنیم. کاملا رایگان برای راه ابریشمی ها

همایش های تفتان و آرش آلاء: این دو جمع بندی خاص آلاء، اولی ویژه ایام طلایی عید نوروز که جمع بندی دروس پایه (دهم و یازدهم) و بعدی برای جمع بندی تمام بودجه کنکور نیز با یک ایده خلاقانه و متمرکز بر نمودار رشد راه ابریشمی ها، با پیشنهادات ویژه در اختیارشان قرار خواهد گرفت.

 

کلاس کنکور راه ابریشم

کنکور همواره یکی از چالش های دانش آموزان و متقاضیان ورود به دانشگاه است. کنکور را میتوان یک رقابت تمام عیار و سنگین تلقی کرد که اتفاقا این رقابت شرکت های کننده های بسیار آماده ای هم دارد اما سوال اینجاست که:

چگونه باید برای موفقیت در کنکور خود را آماده کرد؟

هزینه کلاس های کنکور چقدر است؟

چگونه به بهترین منابع آموزش کنکور دست پیدا کنیم؟

کدام موسسه کنکوری را باید انتخاب کرد؟

سوالاتی از این قبیل میتواند برای دانش آموزان و داوطلبان کنکور وجود داشته باشد و البته باید این نکته را هم در نظر بگیریم که در بسیاری از مواقع با توجه به وجود انواع و اقسام آزمون های آزمایشی و کلاس های کنکور، تبلیغات رنگارنگ و تاثیر گذار و در نهایت توصیه و معرفی دوستان و آشنایان در جهت انتخاب کلاس کنکور و روش های موفقیت در کنکور، دانش آموزان برای پیدا کردن مسیر موفقیت با شک و تردید و شاید هم با انحراف مواجه شوند.

 

به همین منظور از آنجا که آلا برای اجرای عدالت آموزشی فعالیت میکند وظیفه خود دانست که به دانش آموزان و داوطلبان کنکوری نگاه ویژه ای داشته باشد و مسیری همچون راه ابریشم افسانه ای برایشان بسازد همچین دوره های صفر تا صد کنکور و همایش های موضوعی کنکوری برگزار کند البته باید بدانید که بعضی از دوره های کنکوری سایت آلا رایگان نیست که در این خصوص آلاء توضیح داده است که برای تامین هزینه های جاری تولید محتوای آموزشی رایگان، دوره های کنکوری خود را با حداقل هزینه نسبت به کیفیت این دوره ها، این محصولات آموزشی را را در اختیار مخاطبان قرار میدهد.

 

سایت آلا همراه دوست داشتنی دانش آموزان

 

کلاس کنکور راه ابریشم یک دوره غیر حضوری برای صفر تا صد آموزش کنکور است که چند سالی است آلا آن را با همکاری دبیران آموزشی با تجریه و مشاورین تحصیلی خبره در زمینه کنکور تهیه و تولید کرده است از ویژگی های جالب توجه پک کنکوری راه ابریشم آلا میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

. آموزش جامع و مفهومی تمام دروس از پایه دهم تا پایه دوازدهم

. تهیه بیش از 100 ساعت ویدیو آموزشی با کیفیت و فوق پیشرفته برای دروس اختصاصی

. حل بیش از 3000 تست کنکور به همراه تدریس نکات

. جزوات کامل هر دبیر برای هر درس با طراحی های زیبا و کاربردی

. برنامه مطالعاتی کنکور قابل اجرا و منعطف با بودجه بندی آزمون های آزمایشی

. مشاوره تحصیلی و انگیزشی برای موفقیت هر چه بیشتر در کنکور

. دوره های جمع بندی چندگانه در طول دوران آمادگی برای کنکور

. شرکت در آزمون های آزمایشی معتبر سه آ (آزمون آنلاین آلا)

. توصیه شده توسط نفرات برتر کنکور سراسری 1400

. استفاده و دسترسی همیشگی و نامحدود به آموزش های راه ابریشم

 

موارد گفته شده جزء شاخص ترین ویژگی های دوره کنکور راه ابرشم سایت آلاء است که میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این محصول آموزشی پر طرفدار، کلاس کنکور راه ابریشم را در مرورگر اینترنت خود جستجو کنید و وارد سایت آلا شوید ضمنا میتوانید در این سایت نظرات نفرات برتر کنکور سراسری 1400 در خصوص تجربه استفاده این عزیزان از آموزش های رایگان سایت آلا و همینطور دوره های ویژه کنکور آلا از جمله پک کنکوری راه ابریشم اطلاع پیدا کنید.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.