پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

خوان لاپورتا در جلسه اعضای باشگاه : امروز بدترین اعداد و ارقام تاریخ بارسلونا را به شما خواهیم گفت !

کد خبر : 115362  |  زمان ارسال : یکشنبه 25 مهر 1400

اختصاصی بارسا نیوز - جلسه هئیت مدیره اکنون در جریان است

 

"اپورتا در گفتگو با "socios" ، اعضای رسمی باشگاه بارسا ، گفت:

امروز ما بدترین حسابهای تاریخ باشگاه را ارائه می دهیم. وقتی ما [تیم ریاست لاپورتا] وارد شدیم ، نمی توانستیم حقوق و دستمزد ها را پرداخت کنیم.همانطور که می دانید ما با گلدمن ساکس قراردادی را امضا کردیم [وام بزرگی ]. ما با قراردادهایی دوباره مذاکره کردیم و حقوق و دستمزد را کاهش دادیم. تاریخ به ما می گوید که در سخت ترین لحظات ، بهترین بازیکنان بارسا همیشه ظاهر شده اند. این بدترین اعداد در تاریخ باشگاه است. اما ما برنامه ای داریم که بارسا را ​​نجات می دهد.

 

وی ادامه داد |

ما می خواهیم درآمد باشگاه را افزایش دهیم و صورتحساب دستمزد را تعریف کنیم. اما به دلیل اعداد بدی که در حال حاضر داریم ، ما باید به دنبال کاهش حقوق و قراردادهایی باشیم که توسط هیئت مدیره قبلی امضا شده است. ما برنامه ای برای معکوس کردن وضعیت داریم ، یک گام به جلو برای نجات بارسا. این یک برنامه استراتژیک است که توسط متخصصان طراحی شده و با حس بارسلونا طراحی شده است.

 

جرارد پیکه ، سرخیو بوسکتس و جوردی آلبا همگی دستمزد خود را برای کمک به باشگاه کاهش داده اند و گفته می شود سرخی روبرتو نیز به آنها ملحق شده است.

 

برای یادآوری ، مجمع اعضای باشگاه در حال انجام است. بارسلونا نتایج اقتصادی فصل 2020/21 را جمع بندی کرده و نحوه حل بحران را توضیح می دهد.

 

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.