پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

کنفرانس رونالد کومان : در بازی مرگ و زندگی نباید انقدر موقعیت هدر میدادیم . میتوانیم برنده الکلاسیکو شویم

کد خبر : 115462  |  زمان ارسال : چهارشنبه 28 مهر 1400

اختصاصی بارسا نیوز - رونالد کومان برای اولین پیروزی تیمش در لیگ قهرمانان ارزش قائل است اما میگوید از عدم اثربخشی کافی بازیکنان عصبانی است . او میگوید از حالا برای الکلاسیکو آماده میشوند .

 

بازی

فکر میکنم پس از استراحت بین دو نیمه ما 3 موقعیت عالی ایجاد کردیم اما نباید اینقدر راحت از دست بدهیم . ما روی زندگی ریسک کردیم اما اینطور موقعیت ها را هدر دادیم . خوشبختانه از نظر دفاعی عالی بودیم اما نتیجه میتوانست 3 یا 4 بر صفر باشد .

 

الکلاسیکو ؟

بله ما آماده برنده شدن در الکلاسیکو هستیم . چرا که نه !

 

آنسو فاتی و آگوئرو

فکر میکنم آنها در نیمه دوم خیلی هماهنگ نبودند . آنسو و کوتینیو 45 دقیقه بازی کردند و آنها از یکدیگر درک متقابل بهتری داشتند .

 

نیوکمپ

درک میکنم که طرفداران ناراحت هستند , برای منم همینطور است  .باید محکم تر کار کنیم و موثرتر باشیم . نتیجه مورد نظر را گرفتیم اما با توجه به فرصت هایی که ساختیم باید بیشتر گل بزنیم .

 

مهاجمان

از بازی راضی هستم اما از اثربخشی نه . وقتی ما تیم برتر زمین هستیم و موقعیت های زیادی میسازیم باید گل هم بزنیم که به عهده مهاجمان است . اگر آنها موقعیت نداشته باشند سوالی هم پرسیده نمیشود اما آنها موقعیت داشتند . به نظر من باید نتیجه امروز 3 یا 4 بر صفر میشد .

 

فاتی

عملکردش نشان میدهد که هنوز فاقد برخی از فاکتورها است که البته طبیعیی است . باید این را در نظر گرفت که او مدت زیادی را به دلیل مصدومیت غایب بوده و به زمان نیاز دارد . همچنین باید در نظر بگیرید که او هنوز در پایان ماه 19 ساله میشود بنابراین او نمیتواند بار تمام درخواست های ما را بر دوش بکشد و شکاف نبود مسی را پر کند . باید قدم به قدم جلو برویم و نباید انظار معجزه داشت . او برای بازگشت به فرم نیاز به تمرین دارد و هنوز 19 ساله نشده است .

 

تیم

میدانیم که در این باشگاه باید خوب بازی کنیم , گل بزنیم و برنده شویم اما باید بازی بدون توپ که در آن پیشرفت کرده ایم را نیز در نظر بگیریم . امروز در حداکثر خودمان نبودیم . اختلاف باید حداقل 3 گل می بود .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.