پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

درخواست مسی از PSG برای خرید آگوئرو به دلیل اختلاف با ایکاردی !

کد خبر : 115505  |  زمان ارسال : جمعه 30 مهر 1400

اختصاصی بارسا نیوز - روزنامه اسپانیایی ال ناسیونال بر مبنای گزارشی از دیلی میرور مدعی شده است که لیونل مسی از باشگاه PSG خواسته که ایکاردی را با آگوئرو معاوضه کنند .

 

 

در سال های اخیر گزارش های زیادی از اختلاف مسی و ایکاردی منتشر شده است و رابطه این دو در باشگاه فرانسوی چندان خوب گزارش نمیشود .

 

طبق گزارش لیونل مسی برنده شش توپ طلا از مسئولان باشگاه فرانسوی درخواست کرده تا ایکاردی را کنار گذاشته و آگوئرو مهاجم فعلی بارسلونا را به خدمت بگیرند .

 

 

از آنجایی که ایکاردی به دلیل خط خوردن از لیست های آرژانتین اعتقاد دارد که لیونل مسی در این اتفاق نقش داشته از او خوشش نمی آید .

 

بنابراین گزارش میشود که جو رختکن پاری سن ژرمن چندان خوب نیست . این مسائل باعث شده تا مسی درخواست معاوضه مستقیم بین ایکاردی و آگوئرو را مطرح کند .

 

از طرفی گفته میشود آگوئرو به دلیل حضور مسی در بارسلونا راهی نیوکمپ شد و پس از جدایی غیرمنتظره لیونل مسی دلیلی برای ماندن ندارد و بدنبال خروج زودهنگام است .

 

لازم به ذکر است ایکاردی به تازگی درگیر حواشی بسیاری در پی خیانت به همسرش واندا نارا شده است . از طرفی گفته میشود دلیل اختلاف مسی با ایکاردی نیز خیانت واندا نارا به ماکسی لوپز بازیکن سابق آرژانتین و ازدواج او با ایکاردی بوده است .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.