پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

جوزپ ماریا بارتومئو , لازم است از بارسلونا دور شوی !

کد خبر : 115508  |  زمان ارسال : جمعه 30 مهر 1400

اختصاصی بارسا نیوز - بارسلونا زمانی نه تنها از پادشاهان اروپا بلکه جهان بود . با این حال آنها اکنون فقط سایه ای از آن تیم هستند و دیدن سقوط چنین تیم نخبه ای بسیار ناراحت کننده است . درحالی که برخی معتقند که مدیران و هیئت مدیره مقصر این اتفاق هستند برخی نیز مربیان را مقصر میدانند اما تنها کسی که باید مقصر باشد جوزپ ماریا بارتومئو است . او به مدت 7 سال رئیس این باشگاه بود . از سال 2014 پس از شروع از هم پاشیدن تیم افسانه ای 2010 او تصمیمات اشتباه و واکنش های اشتباه زیادی داشته است . اکنون باشگاه در وضعیت بدی است و بارتومئو گفته بدنبال نامزدی در انتخابات بعدی است .

 

دلیل اصلی برای استعفای بارتومئو نیز فشار شدید هواداران بود . آنها سال ها شاهد رفتارهای مزخرف و هوس آمیز او بودند و میخواستند چهره جدیدی را در راس باشگاه ببینید . آخرین ضربه او به پیکر باشگاه زمانی بود که انتقال مسی به منچسترسیتی را رد کرد و این ستاره آرژانتینی را تهدید به شکایت کرد . دوران سختی برای هواداران و باشگاه بود اما پس از استعفای او امیدهایی ظاهر شد . بارتومئو مرتکب اشتباهات زیادی از جمله امضای قراردادهایی با هزینه بالا و گرفتن وام های کلان شد . باشگاه بازیکنان زیادی خرید اما موفق به پرداخت هزینه آنها نشد .

 

همه این اتفاقات پس از فروش نیمار و جذب دمبله و کوتینیو شروع شد . انتقال گریزمان نیز ناموفق بود و تقریبا باعث از بین رفتن اقتصاد باشگاه شد . بارسلونا پُر شد از نام های بزرگ اما بدون هیچ تاثیری . او اخیرا در مصاحبه با Esport3  مدعی شده که قصد دارد دوباره برای ریاست باشگاه بارسلونا , اعلام نامزدی کند . او شروع به تکذیب تمام عیب های خود کرده و مربیان را مقصر اصلی جلوه میدهد .

 

به طور مثال در بخشی از مصاحبه اش به نقل از مارکا گفت :

قرارداد او ( امباپه ) روی میز بود اما مربیان ( دمبله ) را ترجیح دادند زیرا بازیکنی میخواستند که بتواند زمین را باز کند .

 

در مورد گریزمان نیز مربیان او را خواستند و یک سال برای خریدش اصرار کردند , آنها معتقد بودند که جذب او ضروری است زیرا سوارز مصدومیت های زیادی را در آن فصل تجربه کرد . او مهاجم متفاوت و یک ستاره جهانی بود .

 

او همچنین گفت که بیش از آنچه باید به حرف بازیکنان گوش میداد - اشاره به لیونل مسی . او همیشه ادعا میکرد که مسی در باشگاه از او قدرت بیشتری دارد و حتی حالا با وجود خروج ستاره آرژانتینی هنوز هم او را دنبال میکند . او البته درباره جدایی مسی گفت که در جولای 2020 با او برای تمدید 2 ساله توافق کرد که لئو بعدا آن را نپذیرفت .

 

بارتومئو طبق معمول تمام تقصیرها را به گردن بقیه انداخت و از پذیرفتن اشتباهات خود خودداری کرد . او فردیست که با مدیریت خود اقتصاد باشگاه را به سقوط کشاند و حالا بدنبال بازگشت است . او باید تا حد امکان از بارسلونا دور بماند و تحت هیچ شرایطی دوباره رئیس نشود .

 

گزارشی از سایت : اوری تینگ بارسا

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.