پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

کنفرانس کومان : در نیوکمپ بدون هیچ ترسی مقابل رئال مادرید قرار میگیریم . انتظار انقلاب در دو تیم را ندارم

کد خبر : 115530  |  زمان ارسال : شنبه 1 آبان 1400

اختصاصی بارسا نیوز - رونالد کومان میگوید به موفقیت تیمش در الکلاسیکو یکشنبه ایمان دارد . مرد هلندی اگرچه از پیشبینی برنده بازی خودداری کرد اما در مورد تیمش بدبین نیست .

 

او به انقلاب در ترکیب دو تیم معتقد نیست :

ما غافلگیر نمیشویم . مادرید تیمی با تجربه با بازیکنان بزرگ است که میدانند چگونه بازی خوانی کنند . داشتن توپ مهم است اما مادرید در ضد حملات خوب کار میکند و آنها به ما آسیب میزنند و ما باید سازماندهی خوبی داشته باشیم . باید توپ را داشته باشیم و ضد حملات آنها را کنترل کنیم .

 

بیشتر بخوانید : رسمی : لیست بارسلونا برای الکلاسیکو اعلام شد !

 

این مربی عمق و اثربخشی را در الکلاسیکو ضروری دانست و گفت که انتظار ایجاد موقعیت های زیاد در بازی را ندارد بلکه هر تیمی اثربخشی بهتری داشته باشند میتواند برنده شود ( اثربخشی به معنای استفاده از حداقل موقعیت ها ) .

 

او گفت :

هیچ تیمی مورد علاقه نیست ( از پیش برنده ) در برخی موارد آنها بهترند و در برخی ما .

 

البته کومان به ارزش بازی در نیوکمپ نیز اشاره کرد :

بازی در خانه با حضور هوادارانمان , امیدوارم که نیوکمپ تقریبا پُر شود و هواداران از آن لذت ببرند .

 

اولین الکلاسیکو فصل جدید

برای فهمیدنش باید آن را بازی کنید . به اندازه کافی آن را تجربه کرده ایم . یک محیط خوب برای لذت بردن است . باید با شخصیت خود بازی کنید و کار را خوب انجام دهید .

 

رویکرد تیم

نه ما و نه آنها نمیتوانیم غافلگیر شویم .هر دو رقیب را آنالیز کرده و میدانند چه در انتظارشان است . آنها تیمی بسیار با تجربه با بازیکنان بزرگ هستند . برای ما مالکیت اهمیت دارد . باید وقتی توپ را در اختیار داریم و از دست میدهیم خوب سازماندهی شویم . باید ضد حملات آنها را کنترل کنیم .

 

برنده شدن

مهم است به خصوص برای ما . به ما اعتماد به نفس میدهد . بازیکنان سخت تلاش کرده اند تا بازی ها را ببرند و پیشرفت کنند . این بازی مهمی است که میخواهیم برنده شویم و باید نشان دهیم .

 

آینده ام

مجبور نیستم قبل از هر بازی به آن پاسخ دهم .. لازم نیست رئیس هر هفته این را بگوید . همه چیز واضح است . حمایت را احساس میکنم اما میدانم وضعیتم به نتایج بستگی دارد .

 

فشار بیشتر

فکر نمیکنم از این بیشتر فشار باشد . ( در بارسلونا فشار همیشه در حداکثر خود است ) . میدانم این بخشی از مربی بودن است و مشکلی با آن ندارم . اهمیت الکلاسیکو را میدانیم . آنها را بردم و به عنوان بازیکن بازنده نیز بودم . باید جنبه مثبت آن را ببینید و از خود بازی لذت ببرید . این الکلاسیکو برای من کاملا متفاوت خواهد بود .

 

بهترین تیم در اختیار چه کسی است ؟

نمیدانم . از نظر تجربه فرق میکنند هرچند ما هم بازیکنان باتجربه داریم . کم و بیش شبیه هستیم . جزئیاتی اما در مورد هر دو تیم فرق میکند . در برخی ما بهتریم و در برخی آنها . سعی میکنیم بهترین نتیجه را بگیریم . تیم مورد علاقه ای برای بازی فردا نمی بینم .

 

آنسو فاتی و وینیسیوس

فکر نمیکنم این بازی جدال بازیکنان باشد . هر دو آنها جوان هستند و باید چیزهای زیادی را ثابت کنند . باید در مورد آنسو آرام پیش برویم و اجازه بهبود به او بدهیم . او آنسو است . بخشی از تیمی است که میتواند تفاوت را رقم بزند . هنوز باید کار کند و پیشرفت کند .

 

آلبا

او احساس درد داشت و به صورت معمولی تمرین کرد . او آماده بازیست .

 

بدبینی هواداران

نمیدانم هواداران چنین اعتقادی دارند یا نه . ما که نداریم . ما میدانیم داشته هایمان چیست و توانایی چه کاری را داریم . در خانه بازی میکنیم و هیچ ترسی نداریم .

 

معیار اندازه گیری تیم

فکر نمیکنم چنین چیزی پس از الکلاسیکو درست باشد . فصل طولانی در پیش است . بازی با بایرن متفاوت بود . ما میتوانیم نشان دهیم که در مسیر درستی هستیم . نتیجه این بازی خیلی مهم است . بدون ترس بازی میکنیم و میخواهیم نشان دهیم که میتوانیم برنده شویم .

 

اهمیت این بازی

ما دو بازی اخیر را بُردیم . احساس خوبی داریم . بازی فوق العاده ای در پیش است . هیجان زده ایم . امیدواریم که ورزشگاه پُر شود یا حداقل تقریبا پُر شود .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.