پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

پیش بازی : بارسلونا و رئال مادرید - پیشبینی , اخبار دو تیم و ترکیب احتمالی !

کد خبر : 115537  |  زمان ارسال : شنبه 1 آبان 1400

اختصاصی بارسا نیوز - بارسلونا پس از 8 بازی در لالیگا در رده هفتم جدول قرار گرفته درحالی که تیم کارلو آنچلوتی پس از کسب تنها 1 امتیاز از 2 بازی آخر خود شانس اختلاف بیشتر با بارسلونا را از دست دادند و تنها 2 امتیاز بیشتر اندوخته اند .

 

 

انتظار میرفت کومان پس از شکست برابر اتلتیکو مادرید که درست پیش از فیفا دی برگزار شد توسط لاپورتا برکنار شود زیرا میتوانست فرصتی چند هفته ای در اختیار مربی جدید قرار دهد اما در نهایت رئیس باشگاه بلوگرانا با ایمان به سرمربی هلندی او را برای الکلاسیکو نیز حفظ کرد .

 

پیروزی 3-1 برابر والنسیا که در آن بازی آنسو فاتی , ممفیس دپای و کوتینیو گلزنی کردند بلوگرانا را در وضعیت بهتری قرار داد و آنها در ادامه نیز موفق به شکست دیناموکیف در لیگ قهرمانان اروپا شدند .

 

بارسلونا با غرق کردن قهرمان اوکراین در زمین خود برای اولین بار از آوریل موفق به کسب دو پیروزی متوالی شد .

 

تیم کومان از آغاز فصل پس از خروج لیونل مسی شرایط سختی را تجربه کرده است اما 1 شکست از 8 بازی نخست لالیگایی را به سختی میتوان رکورد بزرگی دانست . با اینحال آنها 13 امتیاز از 15 امتیاز خانگی را بدست آوردند .

 

بارسلونا تنها 2 امتیاز از لوس بلانکوس کمتر دارد و همچنین سویا و اتلتیکو مادرید نیز در رده های بالاتر هستند . بنابراین تیم کومان برای پیروزی در الکلاسیکو انگیزه بالایی دارد .

 

 رئال مادرید 

شروع تقریبا بی نقص آنها در فصل جدید پیش از فیفا دی با 2 شکست به پایان رسید اما پس از مسابقات ملی , آنها آتش خود را دوباره اینبار به سمت شاختار در لیگ قهرمانان نشانه رفتند و با نتیجه 5-0 برنده شدند . در این بازی وینیسیوس جونیور 2 گل و 1 پاس گل ثبت کرد درحالی که گلزنی بنزما گیلاس روی کیک بود .

 

 

با این حال شکست مقابل اسپانیول بدون گل و ویارئال باعث شد تا تیم آنچلوتی صدر جدول را به رئال سوسیداد واگذار کند که البته آنها 1 بازی نیز بیشتر انجام داده اند .

 

در همین حال سوسیداد نیز چند ساعت قبل از الکلاسیکو خود را برای نبرد با اتلتیکو مادرید آماده میکند .

 

رئال مادرید دارای بهترین خط حمله با 22 گل در بین تمام تیم ها است . کسب 3 امتیاز در الکلاسیکو برای آنها میتواند به معنای بازگشت به صدر تحت شرایط خاص باشد .

 

رئال مادرید قبل از باخت به تیم اسپانیول در 18 بازی خانگی لالیگایی شکست نخورده بود و همچنین در 3 بازی متوالی الکلاسیکو برنده شده است . اما سابقه در اینجا چندان به کار نمی آید زیرا بازی در نیوکمپ است و اینبار با حضور تماشاگر !

 

فرم تیم ها در لالیگا :
بارسلوناWLWDDW
رئال مادریدLDWWWW

 

فرم تیم ها در تمام رقابت ها :
بارسلوناWWLLWD
رئال مادریدWLLDWW

 

 اخبار تیم بارسلونا 

بارسلونا همچنان مصدومان طولانی مدت نظیر بریت ویت و دمبله را دارد . در همین حال پدری و آرائوخو نیز غایب هستند . جوردی آلبا پس از مصدومیت مقابل دیناموکیف اکنون مشکلی برای بازی در الکلاسیکو ندارد اما اگر مربی نخواهد روی او ریسک کند شاید الکس بالده 18 ساله جایگزین او شود .

 

از طرفی روبرتو میتواند باعث جابه جایی اسکار مینگوئزا در خط دفاعی شود درحالی که لوک دی یونگ نیز با بازگشت آنسو فاتی به احتمال زیاد راهی نیمکت خواهد شد .

 

 اخبار تیم رئال مادرید 

دنی سبایوس و گرت بیل نقشی در الکلاسیکو به دلیل مصدومیت نخواهند داشت اما آنچلوتی امیدوار به حضور ادن هازارد و دنی کارواخال است .

 

در مورد ایسکو و یوویچ نیز تردید وجود دارد اما انتظار میرود اگر در ترکیب شروع نباشند به عنوان تعویضی بازی کنند . هرچند مثل همیشه جایگاه بنزما در ترکیب تضمین شده خواهد بود و محاکمه اش به دلیل باج خواهی تاثیری ندارد زیرا او در جلسات دادگاه شرکت نمیکند . با این حال طبق گزارشات او جلسه تمرین جمعه را به طور کامل از دست داد .

 

بنابراین بدون شک اگر اتفاقی رخ ندهد شاهد خط حمله رئال مادرید با حضور بنزما , وینیسیوس و رودریگو خواهیم بود .

 

 ترکیب احتمالی بارسلونا : 

تر اشتگن ؛ روبرتو ، پیکه ، گارسیا ، بالده ؛ گاوی ، بوسکتس ، دی یونگ ؛ دست ، دپای ، فاتی

 

 ترکیب احتمالی رئال مادرید : 

کورتوا ؛ ناچو ، میلیتائو ، آلابا ، مندی ؛ کروس ، کاسمیرو ، مودریچ ؛ رودریگو ، بنزما ، وینیسیوس جونیور

 


 پیش بینی نتیجه از اسپورت مول : 

بارسلونا 1-2 رئال مادرید

با توجه به فرم بنزما و وینیسیوس و وضعیت رئال به عنوان بهترین خط حمله و سه پیروزی متوالی در الکلاسیکو , این سایت شانس رئال مادرید را برای پیروزی بیشتر میداند . با این حال بارسلونا نیز نتایج قدرتمندی در خانه کسب کرده و انتظار بازی راحتی نمیرود .


 

  هایلایت آخرین بازی دو تیم : 

 

پیشبینی شما از نتیجه الکلاسیکو ؟
مشاهده و ارسال دیدگاه
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.