پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

کنفرانس کومان : نشان دادیم که چیزی از رئال کم نداریم . سوت علیه لوک را دوست نداشتم . مصدومیت فاتی ؟

کد خبر : 115561  |  زمان ارسال : یکشنبه 2 آبان 1400

اختصاصی بارسا نیوز - رونالد کومان سرمربی بارسلونا در کنفرانس مطبوعاتی بازی با رئال مادرید شرکت کرد . او از اینکه تیمش شکست خورد ابراز تاسف کرد اما گفت که از عملکرد تیمش راضی بوده است . او همچنین گفت که سوت علیه لوک دی یونگ را درک نمیکند .

 

بازی :

در نیمه اول خوب بودیم و بازی را کنترل کردیم . فرصت خوبی برای جلو افتادن داشتیم . در نیمه دوم آنها به خوبی کار کردند و در دفاع خوب بودند و ما در ضد حملات هم نتوانستیم خوب باشیم . تیم تلاش خود را برای به تساوی کشاندن بازی کرد . این نتیجه ناامیدکننده است اما نه به خاطر کاری که به عنوان یک تیم انجام دادیم .

 

اثربخشی

جزئیات بر نتیجه تاثیرگذار بود . شرم آور است زیرا ما فرصت های بیشتری داشتیم و سزاوار ( نتیجه بهتری ) بودیم .

 

فاتی

او بازی کرد و برای تیم تلاش کرد . در نیمه اول فرصت گلزنی داشت اما آنها در دفاع خوب بودند . فکر نمیکنم ناراحتی اش مربوط به زانو باشد و فکر نمیکنم جدی باشد . 70 دقیقه برای او خیلی زیاد است و باید استراحت میکرد .

 

شکست

در الکلاسیکو , شکست به معنای از دست دادن 3 امتیاز است . اما زمانی برای سوگواری نداریم و باید برای بازی چهارشنبه آماده شویم . چاره ای جز برخاستن نداریم . میتوانیم امروز ناراحت باشیم اما از فردا باید برای چهارشنبه کار کنیم .

 

رختکن

بازیکنان مانند تمام بارسایی ها از نتیجه ناراحت هستند . باید هم اینطور باشید . ما باید کارهایی که خوب بودیم را تجزیه و تحلیل کنیم . ما از هواداران کمک گرفتیم . اما اکنون زمان تسلیم نیست .

 

شکست برابر رقبای بزرگ

ناراحتی هواداران را درک میکنم . اما امروز نشان دادیم که چیزی از رئال کم نداریم . اگر ما گل اول را زودتر میزدیم همه چیز تغییر میکرد .

 

بازی برابر بود

اینکه بگوییم آنها توانایی شکست ما را داشتند مبالغه است . آنها فرصت هایی داشند اما بازی برابر بود و وقتی شرایط اینگونه است زدن گل اول مهم است . آنها در ضد حملات خطرناک بودند .

 

لوک دی یونگ

دوست ندارم هواداران علیه بازیکنی سوت بزنند . آنها باید به بازیکنی که در تیم خودشان است کمک کنند و از او حمایت کنند .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.