پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

تردید ژاوی در انتخاب ترکیب مقابل بتیس : 3 دفاعه یا 4 دفاعه ؟

کد خبر : 116542  |  زمان ارسال : پنجشنبه 11 آذر 1400
گزارشی از اسپورت

اختصاصی بارسا نیوز - بارسلونا شنبه شب در چهارمین بازی خود تحت هدایت ژاوی هرناندز به مصاف رئال بتیس با سرمربیگری پلگیرینی میرود . این آخرین بازی بارسلونا پیش از فینال برابر بایرن مونیخ در روز چهارشنبه است .

 

ژاوی که در بازی با بنفیکا از سیستم 3-4-3 استفاده کرد در بازی با ویارئال به سیستم 4 دفاعه برگشت . با این حال سمت راست بارسلونا مشکلات زیادی ایجاد کرد و این به معنای قرارگیری گزینه 3 دفاع روی میز برای بازی با بتیس است !

 

 

تساوی بارسلونا برابر بنفیکا باعث شد تا هدف اصلی تیم یعنی صعود به دور بعدی لیگ قهرمانان با مشکل مواجه شود . با این حال تیم در این بازی به جز گلزنی عملکرد قابل قبولی داشت و برای اولین بار تیمی را شاهد بودیم که ایده های مشخصی در بازی به نمایش میگذارد . بنفیکا فقط در یکی از ضربات کرنر مشکل ساز شد که البته کاری از پیش نبُرد . در این بازی بارسلونا با 4 هافبک به اضافه گاویرا به عنوان وینگر موفق به کنترل تک تک ضد حمله های تیم خورخه ژسوس شد .

 

از سوی دیگر تیم برابر ویارئال به سیستم 4-3-3 برگشت و حضور اریک به عنوان مدافع راست کارساز نبود و بارسا در کنترل بازی به ویژه در نیمه دوم موفق نبود .

 

 

مینگوئزا گزینه 100 درصد طبیعی برای دفاع راست

از طرفی وضعیت بارسلونا از نظر بازیکن در سمت راست باعث میشود که ژاوی طرفدار سیستم 3-4-3 باشد . سرجینیو دست همچنان مصدوم است و شانس کمی برای بازی دارد . روبرتو نیز باید تحت عمل جراحی قرار بگیرد . بنابراین مینگوئزا تنها گزینه 100 درصد مناسب است هرچند او در بازی با اسپانیول هم عالی نبود .

 

باید دید ژاوی در بازی شنبه با نگاه به دوئل برابر بایرن مونیخ چه تصمیم ویژه ای خواهد گرفت .

 

دفاع 3 نفره در آلیانز آرنا میتواند بسیار خطرناک باشد زیرا تیم بایرن ناگلزمن بسیار تهاجمی است و این سرمربی قبلا نشان داده که میتواند بسیار شجاعانه بازی کند .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.