پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

کنفرانس ژاوی : امیدوارم این شکست دردناک روی بازی با بایرن تاثیر نگذارد . در بارسا هر بازی یک فینال است . وضعیت فاتی ؟

کد خبر : 116585  |  زمان ارسال : شنبه 13 آذر 1400

اختصاصی بارسا نیوز - ژاوی هرناندز مربی تراسایی بارسلونا درباره شکست مقابل رئال بتیس از هفته 16 لالیگا صحبت کرد

 

بازی :

وقتی در بهترین دقایق از نظر عملکردی بودیم از تیم مقابل گل دریافت کردیم . باید تاکتیکی تر باشیم . نباید گرفتار میشدیم . چند دقیقه خوب کار کردیم و این تنبیه ( گل دریافتی ) بیش از حدی برای ما در این بازی بود . این شکستی دردناک در خانه است . روند خوبی داشتیم اما فوتبال همین است . باید بیشتر روی بازی مسلط باشیم تا جلوی چنین اتفاقی گرفته شود . ما چنین بارسایی میخواهیم . باید پیشرفت کنیم . باید از نظر تاکتیکی باهوش تر عمل کنیم . چهارشنبه یک فینال داریم و تحمل باخت نداریم . در کل فکر میکنم در نیمه دوم خوب بودیم .

 

عقب گرد

در بارسا شما دائما در فینال ها هستید ( هر بازی فیناله ) . دوست ندارم ببازم . شایسته اش هم نبودیم . گاهی شما شایسته بُردن نیستید و برنده میشوید مثل ویارئال . امروز برعکس شد . نباید اجازه گلزنی میدادیم .

 

ممفیس دپای

باید به او کمک کنیم تا بازی را بهتر درک کند . او چیزهای زیادی به ما میدهد و امتیازات خوبی میگرد اما ما همیشه او را در موقعیت خوب پیدا نمیکنیم . باید تهاجمی تر در حمله باشیم و موقعیت های بیشتری بسازیم زیرا رقبا بخشنده نیستند . وقتی دقایقی خوب کار میکنیم باید بازی را به نفع خودمان تمام کنیم .

 

این شکست از نظر روحی بد است ؟

باید تیم را برای بازی چهارشنبه تشویق کنیم و خوب ریکاوری کنیم . سعی میکنم روی آنها تاثیر نگذارد . امیدوارم که تاثیر نگذارد زیرا در چهارشنبه باید مانند حیوانات مسابقه دهید تا این دور را پشت سر بگذارید .

 

به بازیکنان گفته ام که به آنها افتخار میکنم .

 

مونیخ

من این را که تیم به مونیخ برود و برنده شود می بینم . هدف اول همین است و چاره ای نداریم . به خودمان بستگی دارد . ما در یکی از سخت ترین زمین های دنیا به مصاف آنها میرویم اما برای کسب همه چیز خواهیم رفت . برای رقابت و برای برنده شدن . باید بر بازی مسلط باشیم . باید توپ را داشته باشیم و در زمین حریف بازی کنیم .

 

سیستم چرخشی امروز

در مورد احتمال مصدومیت فکر کردم . برنامه داشتیم . تیمی که به زمین فرستادم برای کسب پیروزی بود . شکست ناعادلانه ای داشتیم .

 

وضعیت گاویرا

نتوانستم او را ببینیم . او را برای مسائل احتیاطی به بیمارستان منتقل کردند . کمی شوکه کننده بود و امیدوارم چیزی نباشد .

 

دمبله

او بازیکن بزرگ و هیجان انگیزی است . مردم توانایی هایش را می بینند و او اعتماد به نفس دارد . سعی کردیم از او محافظت کنیم . او موقعیت میسازد و حیف شد که اقداماتش تبدیل به گل نشد . در این بازی خیلی فعال بود . بازیکنی است که میتواند تفاوت ها را رقم بزند .

 

زوج آرائوخو و لنگله

پیکه احساس ناراحتی داشت .. فکر میکنم خوب بودند .

 

آرائوخو

یک مدافع عالی است . در دوئل ها برنده میشود . بازیکن بزرگی است و خوب سر میزند اما باید در حملات هم جلو برود و بازی را بهتر درک کند ... ما به او کمک خواهیم کرد . او واقعا رقابتی است و بازیکنان را تشویق میکند .

 

فاتی

من اهل ریسک کردن نیستم و نمیخواهم کاری کنیم که او 2 ماه دیگر را هم از دست بدهد . لیگ قهرمانان مهم است اما لالیگا و جام حذفی هم مهم هستند . سعی میکنیم محتاط باشیم .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.