پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

فعالیت های سرگرم کننده و آسان برای کاهش وزن

کد خبر : 116904  |  زمان ارسال : پنجشنبه 25 آذر 1400

همه ما می دانیم که تلاش برای کاهش وزن، تمرینات طاقت فرسا، مصرف نوشیدنی های پروتئینی و خوردن مقدار زیادی کاهو از فعالیت های مورد علاقه افراد نیستند. در ادامه قصد داریم با بیان ایده های خلاقانه در زمینه رژیم غذایی و ورزش، در حالی که لذت می برید، کالری بسوزانید و وزن کم کنید. راه‌های مختلفی وجود دارد که رژیم کاهش وزن شما را سرگرم‌کننده‌تر و لذت‌بخش‌تر می‌کند و ما 11 مورد از بهترین گزینه‌ها را در فهرست زیر آورده‌ایم:

 

1- تمرینات خود را با یک دوست انجام دهید

اگر بدانید دوستانتان در پارک منتظر شما هستند، انگیزه بیشتری برای 6 صبح بیدار شدن و دویدن خواهید داشت و احتمال کنسل کردن آن کمتر خواهد شد. به همین دلیل است که تعیین تاریخ تمرین صبحگاهی ایده خوبی است و باعث می‌شود تمرین، سرگرم‌کننده‌تر شود.

 

2- پیام های انگیزشی را به زنگ هشدار خود اضافه کنید

با دادن یک متن انگیزشی به گوشی خود، زنگ ساعت را در صبح زود قابل تحمل تر کنید. این کار ممکن است در ابتدا احمقانه به نظر برسد، اما مطمئناً به شما انگیزه می دهد و هر بار که قصد بازگشت به رختخواب را دارید، جلوی شما را می گیرد.

 

3- وسایل تمرین خود را از قبل آماده کنید

وسایل خود را از شب قبل آماده کنید یا با آن ها بخوابید. اگر لباس پوشیده از خواب بیدار شوید و آماده شرکت در کلاس پیلاتس باشید، احتمال اینکه از آن صرف نظر کنید بسیار کم تر است.

 

 

4- به گشت و گذار بروید

کفش های کتانی خود را بپوشید و در شهر خود توریست بازی کنید! مکان های تاریخی مناسب پیاده‌روی در منطقه خود را بررسی کنید یا یک مسیر طبیعی در نزدیکی خانه خود با منظره زیبا پیدا کنید. پیاده روی به مفاصل فشار کمی می آورد، کالری زیادی می سوزاند و راهی عالی برای تجربه مکان ها و صداهای جدید است.

 

5- برای بازی به پارک بروید

به جای برگزاری مهمانی و خوردن شام با دوستانتان، با خرید فوتبال دستی یا فریزبی و رفتن به پارک، کمی بازی کنید و لذت ببرید. در ماه‌های خنک‌تر سال، برای داشتن کمی رقابت دوستانه و فعالیت به سراغ میز پینگ پنگ یا استخر بروید.

 

6- خانه خود را تمیز کنید

تمیز کردن خانه می تواند یک تمرین خوب برای کل بدن باشد و عضلات دست و پاهای شما را درگیر کند. برای اینکه تمیز کردن و جارو کردن را سرگرم‌کننده‌تر کنید، از خانواده یا هم اتاقی خود کمک بخواهید و آهنگ‌های شادی‌بخش پخش کنید.

 

7- یک باغچه سبزیجات درست کنید

پرورش میوه ها، سبزیجات و گیاهان در حیاط خانه خود، یک روش موثر برای سالم خوری و کاهش وزن است. همچنین، باغبانی می تواند بین 200 تا 400 کالری در ساعت بسوزاند و هنگامی که محصولات شما برای چیدن آماده شدند، مقدار زیادی غذای کم کالری و مغذی برای اضافه کردن به وعده های غذایی خانواده خود خواهید داشت. این کاری است که می توان آن را برد-برد بنامید!

 

8- قبل از شام قدم بزنید

قبل از وعده غذایی بعدی خود، بچه ها را برای قدم زدن به بیرون از خانه بروید یا هدفون خود را در گوش بگذارید و در اطراف خانه قدم بزنید. اگر شرایط بیرون رفتن از خانه را ندارید و بودجه شما با توجه به قیمت تردمیل ، امکان خرید آن را می دهد، می توانید در داخل خانه نیز تمرین کنید. با این کار نه تنها مقداری کالری می سوزانید و خون خود را به جریان می اندازید بلکه طبق مطالعات، انجام تمرین قبل از غذا خوردن، شانس آماده سازی یک غذای سالم را افزایش می دهد.

 

 

9-با بچه های خود بازی کنید

به جای اینکه بچه کوچک خود را به حیاط خلوت بفرستید تا خودش بازی کند، لباس خود را بپوشید و با او به بیرون بروید. انجام این بازی ها نه تنها لذت‌بخش و سرگرم‌کننده هستند، بلکه در واقع می‌توانند مقدار زیادی کالری بسوزانند.

 

10- برای دوستان خود غذا بپزید

احتمالاً اغلب اوقات، با دوستانتان به رستوران هایی با غذاهای چرب و پر نمک می روید و این کار رژیم غذایی و تناسب اندام شما را به خطر می اندازد. طبق مطالعه‌ای که اخیراً در مجله آکادمی تغذیه و رژیم‌های غذایی آمریکا منتشر شده است، گفته می شود که متوسط هر وعده غذایی رستوران، حاوی 1205 کالری است که تقریباً نصف مقدار توصیه شده روزانه می باشد. برای دریافت کالری کمتر بدون ایجاد اختلال در روابط و زندگی اجتماعی، دوستان خود را برای صرف یک شام سالم به خانه خود دعوت کنید. به این ترتیب می توانید هر چیزی را که در بشقاب شما خواهد بود را کنترل کنید.

 

11- به خودتان پاداش بدهید

اغلب اوقات افراد با خوردن غذاهایی که برای اهداف و رژیم آن ها مناسب نیستند، به کاهش وزن خود پاداش می‌دهند. در عوض، پیشنهاد می‌کنیم از مواردی مانند مانیکور، کلاس‌های رقص و ماساژ به عنوان پاداشی برای تلاش‌های خود استفاده کنید. اگر هر هفته بدانید که با رسیدن به هدف تمرینی خود، جایزه‌ای در انتظارتان است، به احتمال زیاد به آن پایبند خواهید بود.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.