پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

تونی کروس : بازی های بارسا را نگاه نمیکنم و نمیدانم با ژاوی بهتر شده اند یا نه

کد خبر : 117742  |  زمان ارسال : سه شنبه 21 دی 1400

اختصاصی بارسا نیوز - تونی کروس ستاره رئال مادرید درباره بارسلونا و شرایط بازی سوپرکاپ صحبت کرد . این بازی فرداشب در ریاض عربستان برگزار میشود .

 

 

کلید بازی :

بر اساس تجربه ای که از حضورم در این باشگاه دارم میگویم که ما همیشه بدنبال پیروزی هستیم و فرقی نمیکند در چه رقابتی حضور داریم . هدف قهرمانی است و آماده ایم . برایم روشن است که ما اینجا هستیم تا برنده شویم .

 

بارسلونا :

شاید در لیگ از آنها بالاتر باشیم اما در یک الکلاسیکو هیچ وقت تیم محبوب ( شانس اول پیروزی ) وجود ندارد . همچنین بازی فردا مثل یک فینال است و هر اتفاقی ممکن است رخ دهد . آنها ( بارسلونا ) کیفیت بالایی دارند . پیشبینی اتفاقی که رخ خواهد داد دشوار است .

 

تفاوت بارسای ژاوی با بارسای کومان :

به تازگی بازی های بارسا تماشا نکرده ام و کارهای دیگری برای انجام دادن دارم . اما آنها را به خوبی میشناسم . آنها کمی شک برانگیز هستند اما هنوز هم بازیکنان باکیفیتی در ترکیبشان دارند . اما نمیتوانم بگویم با ژاوی چه تغییری کرده اند .

 

پیشرفت رئال :

در آغاز فصل ما بازی های زیادی را برنده شدیم بدون اینکه خیلی خوب بازی کنیم . اکنون پیشرفت کرده ایم و در بازی های سخت هم خوب کار میکنیم . در ژانویه نمیتوانید چیزی کمتر از قهرمانی در سوپرکاپ بخواهید . باید ادامه دهیم زیرا در لیگ تیمی در تعقیب ماست که اگر شکست بخوریم جای ما را خواهد گرفت و اگر فکر کنیم کار تمام شده به مشکل برخواهیم خورد .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.