پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

کنفرانس ژاوی : وزن پیراهن بارسلونا 20 کیلو بیشتر از بقیه تیم هاست . پدری شگفت انگیز است . دمبله ؟

کد خبر : 118100  |  زمان ارسال : دوشنبه 4 بهمن 1400

اختصاصی بارسا نیوز - ژاوی هرناندز از عملکرد تیمش راضی نیست اما گفت که این پیروزی مهم در رختکن جشن گرفته شد .

 

بارسلونا در مندیزوروتسا 3 امتیاز بسیار مهم را کسب کرد و به رقابت برای حضور در موقعیت سهمیه لیگ قهرمانان فصل آینده ادامه میدهد . گل فرنکی دی یونگ باعث کسب پیروزی در دیداری شد که آلاوز به شدت دفاع میکرد .

 

بازی :

بازی درخشانی نبود اما بُردیم . در شرایطی هستیم که هر امتیاز ارزش طلا را دارد . در موقعیتی نیستیم که بخواهیم برای این پیروزی غوغا به پا کنیم و این حقیقت است . در نیمه دوم بازی را بهتر درک کردیم . بهتر توپ را به چرخش درآوردیم و توپ را در زمین حریف داشتیم . امروز عجله کردیم زیرا خیلی بسته بازی میکردند و روی بال ها نیز دقیق نبودیم . سیستم را عوض کردیم و خوب دفاع کردیم . موقعیت کمی ساختیم اما در نهایت یک گل عالی زدیم . این اعتماد به نفس ما را بیشتر میکند .

 

چطور برنده شدید :

مقابل رئال مادرید از بازی خودمان راضی بودیم اما باختیم . امروز از عملکرد راضی نیستیم اما برنده شدیم . هر چیزی هزینه دارد . بازیکنان اعتماد به نفس کمی دارند و باید روحیه آنها را بازیابی کنیم . بازیکنان آن را در رختکن مثل یک اتفاق فوق العاده جشن گرفتند .

 

از آلبا انتقاد میشود و او امروز عالی بود . مثل بوسی , پیکه و فرنکی . وزن پیراهن بارسلونا 20 کیلو بیشتر از باشگاه های دیگر است . باید متحد باشیم . زندگی جریان دارد , خورشید  طلوع میکند , امروز با یک درجه منفی طلوع کرد .

 

روحیه تیم :

کسب پیروزی اهمیت زیادی داشت . در شرایط خیلی سختی هستیم و این چیزهای زیادی به ما میدهد . امروز این پیروزی به ماد دلیلی برای بهتر کار کردن میدهد . باید اصرار کنیم و به کارمان ایمان داشته باشیم . از نظر جسمی و روحی باید ریکاوری کنیم . پیروزی مهمی در زمین دشواری بود و امروز یخبندان هم بود .

 

دمبله دعوت نشد :

واقعیتش شرایط همینطور خواهد بود . او در تمرینات شرکت نکرد زیرا احساس خوبی نداشت . او شرایط را میداند و او هم تغییری نکرده


پدری :

فوتبالیست کوچک اما شگفت انگیزی است . در 19 سالگی همه ی کارهایش تماشایی است . اینکه چطور درک میکند . . او میتوانید با توجه به شخصیت , کیفیت و جاه طلبی اش رهبر تیم باشد . داشتن او خیلی خوب است

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.