پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

دربی رو کجا تماشا کنیم؟

کد خبر : 119504  |  زمان ارسال : یکشنبه 22 اسفند 1400

دربی رو کجا تماشا کنیم؟

ساعت دربی ۲۶ اسفند تغییر کرد

قرار بود دربی تهران پنجشنبه ۲۶ اسفند ساعت ۱۹ برگزار شود که ساعت این بازی تغییر کرد و دو تیم پرسپولیس و استقلال از ساعت ۱۵:۳۰ به مصاف یکدیگر می‌روند. این دیدار حساس در چارچوب رقابت‌های هفته بیست‌وسوم لیگ برتر ایران برگزار خواهد شد.

 

برگزاری دربی با حضور بیست هزار تماشاگر

پس از شیوع ویروس کرونا، طی 2 سال گذشته تمامی دیدارهای لیگ برتر بدون حضور تماشاگر برگزار شده و تنها در دیدار استقلال و نساجی از هفته پنجم و پرسپولیس و صنعت نفت آبادان در هفته ششم لیگ امسال، ظرفیت محدودی از تماشاگران فرصت حضور در استادیوم آزادی را به دست آوردند. پس از آن نیز تلاش هایی برای حضور محدود و چند درصدی تماشاگران در استادیوم ها صورت گرفت که بی نتیجه بود تا اینکه طی هفته های گذشته اخباری مبنی بر تلاش برای حضور هواداران استقلال و پرسپولیس در دربی پایتخت منتشر شد. سرانجام و پس از مساعدت های صورت گرفته، قرار است که شهرآورد دو تیم در هفته بیست و سوم لیگ برتر با حضور تماشاگران به میزان 30 درصد از ظرفیت استادیوم آزادی برگزار شود.

 

در همین رابطه، حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان امشب و در حاشیه برگزاری جشن خصوصی‌سازی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس اعلام کرد که دربی تهران با حضور 20 هزار تماشاگر برگزار می شود که از این میزان 10 هزار نفر از هواداران استقلال و 10 هزار نفر از هواداران پرسپولیس فرصت حضور در ورزشگاه را خواهند داشت.

 

دربی را از کجا تماشا کنیم؟

علاقمندان به فوتبال ممکن است برای مشاهده دربی 26 اسفند 1400 دسترسی به تلویزیون نداشته باشید یا گوش دادن اتفاقات بازی در رادیو به اندازه مشاهده آن برایتان جذاب نباشد. به همین دلیل قصد داریم در این مطلب بهترین روش‌های ممکن برای مشاهده آنلاین مسابقه جذاب امروز بین دو تیم استقلال و پرسپولیس را به شما آموزش دهیم. تماشای پخش زنده دربی استقلال و پرسپولیس بر روی گوشی همراه می‌تواند برای آن‌هایی که در زمان انجام بازی‌های مد نظرشان در خانه نیستند، یک گزینه عالی باشد. خوشبختانه در چند سال اخیر، به لطف افزایش سرعت اینترنت همراه، دسترسی به تلوزیون‌های اینترنتی بسیار رونق پیدا کرده است.

 

پخش زنده شبکه 3

 

ساده‌ترین روش برای مشاهده آنلاین مسابقه فوتبال 26 اسفند بین دو تیم استقلال و پرسپولیس رجوع به وب‌سایت‌هایی است که پخش زنده شبکه ۳ را به صورت آنلاین پخش می‌کنند. به دلیل استقبال زیاد از این مسابقه ممکن است سرور برخی از این وب‌سایت‌ها با اختلال مواجه شوند و حین پخش بازی قطع، و یا با کندی و اختلال مواجه شوند. اما وب‌سایتی که در زیر مشاهده می‌کنید از سرور‌های درون کشور با سرعت و کیفیت پخش بالا بهره‌ می‌برد که بهترین گزینه‌ ممکن برای تماشای آنلاین مسابقه دربی هست.

 

شما در زمان شروع بازی می توانید بدون نیاز به نصب اپلیکیشن خاصی وارد سایت دنیای رسانه ای فام شوید و در صفحه شبکه 3 ، دربی را با سرعت و کیفیت بالایی تماشا کنید و از تماشای پخش زنده و آنلاین دربی استقلال و پرسپولیس لذت ببرید.

 

برای مشاهده آنلاین بازی استقلال و پرسپولیس تنها کافیست روی لینک زیر کلیک کنید.

پخش زنده شبکه سه

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.