پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

پاسخ والدانو به ژاوی : رئال سخترین است نه بارسلونا

کد خبر : 120347  |  زمان ارسال : پنجشنبه 25 فروردین 1401

اختصاصی بارسا نیوز - خورخه والدانو بازیکن سابق رئال مادرید به صحبت های دیروز ژاوی در کنفرانس مطبوعاتی که گفته بود بارسلونا سخت ترین ( پرمطالبه گر ترین ) باشگاه جهان است واکنش نشان داد .

 

ژاوی در کنفرانس مطبوعاتی قبل از بازی برگشت مقابل فرانکفورت گفت :

این بارسلوناست و ما وظیفه داریم پیروز شویم و به جلو برویم . تنها پاس دادن در طول 90 دقیقه و نتیجه 1-0 کافی نیست . این در مورد کامل بودن در هر کاریست که انجام میدهیم . به همین دلیل بارسلونا سخترین ( پرماطلبه گر ترین ) باشگاه جهان است . تاریخ میگوید که ما وظیفه داریم با انجام بازی خوب برنده شویم . خیلی پیچیده است .

 

والدانو در مووی استار به صحبت های ژاوی پاسخ داد . او مفسر این شبکه است :

البته بارسلونا سخت ترین ( پرماطلبه گر ترین ) باشگاه جهان نیست . سخت ترین باشگاه دنیا باشگاهی است که وظیفه دارد همیشه برنده شود و هیچ چیزی برایش کافی نیست و این باشگاه رئال مادرید است .

 

رئال مادرید در حال قهرمانی لیگ است اما این کافی نیست و آنها چمپیونزلیگ را میبرند و میگویند " سال بعد خواهیم دید چه میشود " . اینکاری است که ما همیشه انجام میدهیم .

 

این صحبت ها ( از طرف ژاوی ) بسیار هوشمندانه بود و باعث افتخار هواداران بارسلونا شد . مطمئنا بحث برانگیز است زیرا با این حال افراد زیادی هستند که مثل من فکر میکنند .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.